خداحافظی با خودروهای ناقص از ابتدای خرداد

مدیران ایران‌خودرو در راستای اجرای فرامین ریاست جمهوری، وزارت صمت و مدیرعامل این گروه صنعتی، میثاق‌نامه‌ای امضا کرده که براساس آن متعهد به تولید خودروی کامل و بدون کسری قطعه از ابتدای خرداد ماه شدند.

به گزارش صدای بورس، هفته گذشته، مهدی خطیبی مدیرعامل ایران‌خودرو از توقف تولید خودروهای ناقص از خردادماه خبر داد و آن را از جمله ریشه‌ای‌ترین اقداماتی دانست که اجرای آن هم‌زمان چند مشکل را حل خواهد کرد.

وی وعده کرد که دیگر این گروه صنعتی معضلی به نام خودروی کف و ناقص نخواهد داشت.

به دنبال این موضوع، امروز (دوشنبه) مدیران ارشد این گروه خودروسازی، در راستای اجرای فرامین ریاست محترم جمهوری، وزارت صمت و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر افزایش تولید، همراه با ارتقای کیفیت، میثاق‌نامه‌ای تعهد به تولید کامل را امضا کردند.


بیشتر بخوانید: چرا نمایندگان بر آزادسازی واردات خودرو پافشاری می‌کنند؟


طبق اعلام ایران‌خودرو، بر اساس این تعهدنامه، از ابتدای خردادماه تولید خودروی کسری‌دار متوقف خواهد شد و ضمن تلاش بیشتر برای رعایت الزامات کیفی، فرآیند تولید عبور مستقیم خودرو از خط تولید به دست مشتریان، تبدیل به فرهنگ تولیدی در گروه صنعتی ایران خودرو خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل ایران‌خودرو نیز که راهبری اجرای میثاق‌نامه را برعهده دارد، آن را اقدامی ماندگار در تاریخ ایران‌خودرو دانسته است.

کد خبر 451441

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • قیمت محصولات ایران خودرو اعلام شد

    قیمت محصولات ایران خودرو اعلام شد

    قیمت بازار و قیمت نمایندگی خودروهای ایران خودرو امروز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ را در جدول زیر مشاهده کنید. این قیمت‌ها به تومان بوده و روزانه بروزرسانی می‌شود.

  • مهلت ۳ روزه مجلس به ایران خودرو و سایپا

    مهلت ۳ روزه مجلس به ایران خودرو و سایپا

    سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور از مهلت ۷۲ساعته این کمیسیون به ایران خودرو و سایپا برای ارائه نقشه راه ارتقای کیفیت خودرو داخلی خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =