در آخرین جلسات " ثفارس " چه گذشت؟

در آخرین جلسه هیات مدیره شرکت عمران و توسعه فارس ۲ عضو این شرکت تغییر کردند.

صدای بورس، مرضیه حیدری؛ شرکت عمران و توسعه فارس با نماد " ثفارس " در بازار دوم فرابورس قرار دارد.

در جلسه هیئت مدیره این شرکت که با حضور کلیه اعضا در تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ در محل شرکت برگزار شد و با توجه به بررسی هایی به عمل آمده از بین گزینه های پیشنهادی توسط هیئت مدیره، عبدالله نجفی برای مدت دو سال بعنوان مدیرعامل تعیین شد.

در آخرین جلسات " ثفارس " چه گذشت؟

همچنین در آخرین جلسه هیئت مدیره این شرکت که با حضور کلیه اعضا در تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ برگزار شد با توجه به نامه شرکت توسعه صنایع و صادرات فارس مبنی بر تغییر نماینده قانونی این شرکت و معرفی ساسان مبینی دهکردی به عنوان جایگزین نادر طیبی بدین وسیله نامبرده بعنوان نماینده قانونی شرکت توسعه صنایع و صادرات فارس به عضویت هیئت مدیره برای مدت باقی مانده درآمد.


بیشتر بخوانید:

افزایش سرمایه بیش از ۱۲۵ برابری / سهم آذین به زودی در بین کارگزاری‌های برتر


بنابراین گزارش؛ تعداد سهام این شرکت عدد ۱.۸ میلیارد و ارزش بازار این نماد عدد ۱۲,۸۱۶ میلیارد ریال است و در گروه انبوه سازی، املاک و مستغلات قرار دارند.

همچنین EPS:۴۶ ، P/E:۱۵۴,۵۷ و P/E گروه این نماد عدد ۱۰.۴۱ است و در آخرین روز معاملاتی قیمت هر سهم عدد ۷,۰۶۰ ثبت شده است.

باستناد مصوبه مجمع ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ و جلسه هیئت مدیره ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ اسامی اعضای هیئت مدیره و نمایندگان آنها و سمت هریک به شرح جدول زیر است:

در آخرین جلسات " ثفارس " چه گذشت؟

کد خبر 451391

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • سوت زن‌ها جایزه گرفتند

    سوت زن‌ها جایزه گرفتند

    تاکنون با مصوبه هیئت مدیره سازمان بورس به دو گزارشگر که ناهنجاری و تخلف دو ناشر (شرکت) بورسی را گزارش کرده بودند، مبالغ ۶۱ و ۳۰ میلیون تومان پاداش تعلق گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =