افزایش سرمایه بیش از ۱۲۵ برابری / سهم آذین به زودی در بین کارگزاری‌های برتر

شعبه ارگ شرکت کارگزاری سهم آذین با حضور مدیرعامل هلدینگ صبا میهن و مدیرعامل کارگزاری سهم آذین صبح امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ افتتاح شد.

صدای بورس - محبوبه قرمزچشمه؛ مهران فتحی، مدیرعامل هلدینگ صبا میهن در آیین افتتاح شعبه ارگ شرکت کارگزاری سهم آذین گفت: هلدینگ مالی صبا میهن با هدف گسترش نهاد مالی خود، نیمه دوم سال ۱۴۰۰ شرکت سرمایه گذاری سهم آذین را خریداری کرد. این شرکت در حال حاضر ۲ شعبه اصلی یکی در خیابان ولی عصر قبل از توانیر و دیگری در مجتمع تجاری ارگ دارد و همچنین ۳ شرکت پشتیبانی نیز دارد.

افزایش سرمایه بیش از ۱۲۵ برابری / سهم آذین به زودی در بین کارگزاری‌های برتر
تا پایان خرداد ۱۴۰۱ سرمایه شرکت کارگزاری
سهم آذین از ۴ میلیارد تومان به ۲۰۰ میلیارد
تومان افزایش خواهد یافت.

کارگزاری اول کشور از نظر میزان سرمایه
وی در ارتباط با برنامه‌های این شرکت در آینده بیان کرد: تا پایان خرداد ۱۴۰۱ سرمایه شرکت کارگزاری سهم آذین از ۴ میلیارد تومان به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت و در تیر ماه همین سال، این سرمایه به ۵۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید. به جرات می توان گفت در آینده نزدیک، سهم آذین کارگزاری اول کشور از نظر میزان سرمایه خواهد بود.

مهمترین برنامه‌های هلدینگ مالی صبا میهن
مدیرعامل هلدینگ صبا میهن بیان کرد: ما از نظر دریافت خط اعتباری قوی از نظام بانکی برای سرمایه گذاران نیز مقام اول را خواهیم داشت.
وی تصریح کرد: از جمله مهمترین برنامه های کوتاه مدت هلدینگ مالی صبا میهن دریافت مجوز شرکت سبدگردان در کنار کارگزاری سهم آذین است، این مجوز را تا خرداد ۱۴۰۱ دریافت خواهیم کرد. علاوه بر آن ایجاد صرافی نیز در مسیر اخذ مجوز از بانک مرکزی است.
فتحی گفت: دیدگاه ما در شرکت سهامی این است که بازار سرمایه ایران همچنان که عمق پیدا می کند و حجم معاملات افزایش پیدا می‌کند، باید از نظر ابزارهای مالی و شرکت های کارگزاری نیز رشد پیدا کند.


بیشتر بخوانید:

۲ دست انداز بزرگ بازار سرمایه ایران / پنیک در بازار سرمایه رخ می‌دهد؟


چشم انداز آینده شرکت کارگزاری سهم آذین
آبتین کریمی مدیرعامل کارگزاری سهم آذین نیز در ارتباط با چشم انداز آینده شرکت کارگزاری سهم آذین بیان کرد: سهم آذین به زودی در بین کارگزاری‌های برتر قرار خواهد گرفت و سیاست ما بر توسعه زیرساخت های فیزیکی و آی تی متمرکز خواهد شد.

افزایش سرمایه بیش از ۱۲۵ برابری / سهم آذین به زودی در بین کارگزاری‌های برتر
به سهامداران خرد خدمات ویژه خواهیم داشت


وی ادامه داد: امروز شاهد افتتاح شعبه جدید کارگزاری سهم آذین در مجتمع ارگ تهران بودیم. این شعبه بر اساس استانداردهای روز و با هدف توسعه معاملات و ارائه خدمات متمایز به فعالان بازار سرمایه و سرمایه گذاران ایجاد شده است. این خدمات شامل ارائه محتوای جدید، آموزش، معاملات، توسعه سهم بازار کارگزاری، تکمیل زنجیره ارزش خدمات، خدمات بورس کالا و انرژی، عرضه و پذیرش شرکت‌ها، اتاق وی آی پی معاملات، خدمات مشاوره سرمایه گذاری به شکل روزانه و هفتگی است.

ارائه خدمات ویژه به سهامداران خرد
مدیرعامل کارگزاری سهم آذین با بیان اینکه به سهامداران خرد خدمات ویژه خواهیم داشت، گفت: در گام اول از خدمات شرکت های OMS فعال بازار استفاده می کنیم و در گام بعدی به سمت ارائه خدمات OMS اختصاصی باشگاه مشتریان، آموزش و تولید محتوا، ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری ویژه فعالان خرد بازار سرمایه حرکت خواهیم کرد.

ما در کارگزاری سهم آذین به دنبال ارائه مجموعه خدمات هستیم
وی افزود: برای سهامداران کلان بسته های ویژه و چند منظوره در نظر گرفته ایم که شامل ارائه خدمات در کلیه بورس ها متناسب با عرصه فعالیت اصلی سهامدار و شرکت ها خواهد بود.
کریمی با بیان اینکه سرمایه گذاران کلان نیاز دارند همه خدمات در یک مجموعه ارائه شود، گفت: ما در کارگزاری سهم آذین به دنبال ارائه مجموعه خدمات هستیم. درواقع مهمترین برنامه‌های شرکت کارگزاری سهم آذین مربوط به تامین مالی،‌ مدیریت ثروت و مدیریت سرمایه شرکت ها است که در قالب خدمات گروه مالی (شامل ایجاد شرکت سبد گردان، مشاور عرضه و پذیرش، مشاور سرمایه گذاری و صرافی) انجام خواهد شد.

کد خبر 451366

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • سوت زن‌ها جایزه گرفتند

    سوت زن‌ها جایزه گرفتند

    تاکنون با مصوبه هیئت مدیره سازمان بورس به دو گزارشگر که ناهنجاری و تخلف دو ناشر (شرکت) بورسی را گزارش کرده بودند، مبالغ ۶۱ و ۳۰ میلیون تومان پاداش تعلق گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =