آهن آلات ایران مکانی برای خرید آهن به قیمت کارخانه

آهن آلات نقش بسیار مهمی در زندگی بشر و ساخت و ساز دارد. امروز در کلیه نقاط جهان از پیشرفته ترین کشور ها گرفته تا کشورهای محروم از آهن آلات استفاده عمده می شود.

به گزارش صدای بورس، خود شما نیز هنگامی که به اطراف خود می نگرید یکی از مقاطع فولادی را مشاهده خواهید کرد. این موضوعات خود بیانگر نقش بی بدیل آهن‌آلات در زندگی بشر است. اما خرید این محصول با قیمت مناسب برای افراد اهمیت بسیار زیادی دارد. در ادامه همراه ما باشید تا شما را جهت خرید آهن به قیمت کارخانه و شرکتی معتبر جهت خرید مقاطع فولادی مورد نیازتان، راهنمایی کنیم:

آهن آلات ایران مکانی برای خرید آهن به قیمت کارخانه

معرفی محصولات آهن آلات ایران

آهن آلات ساختمانی محصولاتی فولادی هستند که می‌توانند به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در سازه‌ های ساختمانی کاربرد داشته باشند. اما مقاطع فولادی و آهن آلات در انواع شکل ها و جنس های متفاوتی تولید و عرضه می‌شود که هر یک دارای کاربرد های مختص خود است. برخی از انواع آهن آلات ایران که بسیار مهم و پرکاربرد هستند، و در سایت آهن آلات ایران یافت می شود، شامل موارد زیر می گردد:

· تیرآهن

کلیه تیرآهن های عرضه شده در سایت آهن آلات ایران، شامل: تیرآهن اصفهان، تیرآهن ترک، تیراهن سبک، تیرآهن سنگین، تیرآهن H، تیرآهن اهواز و... می شود.

· تسمه

تسمه هایی که در این سایت به فروش می رسد، تسمه های ۵ دارای عرض های متفاوت ۲۵، ۳۰، ۴۰ و ۵۰ می باشند. این تسمه ها به صورت فابریک کارخانه، در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

· توری پرسی

فروشگاه اینترنتی آهن آلات ایران توری های پرسی را در سایزهای مختلف عرضه می کند. شما می توانید انواع مختلف توری پرسی ۲/۳ چشمه ۲*۲، توری پرسی ۲/۳ چشمه ۴*۴، توری پرسی ۲/۳ چشمه ۳*۳ را از این سایت خریداری کنید.

· میلگرد

میلگرد یکی از مهمترین مقاطع فولادی است که در ساخت و ساز اهمیت بسیار زیادی دارد. این مقطع فولادی در انواع مختلف آجدار ساده و کلاف عرضه می شود. میلگرد های عرضه شده توسط این سایت دارای تنوع بالایی هستند. شما می توانید انواع مختلف میلگرد آجدار ابرکوه A۳ را در سایز های مختلف خریداری کنید. هر شاخه این محصول، حدود ۱۲ متر است.

· لوله

لوله فلزی، نیز یکی دیگر از مقاطع فولادی است که کاربردهای مختلفی دارد. لوله های عرضه شده توسط این سایت در انواع سایزهای مختلف و در طول های ۶ متری به فروش می رسد.

اگر شما قصد خرید هر یک از مقاطع فولادی فوق را داشته باشید، انتخاب مکانی که بتواند هر یک از مقاطع فولادی مورد نیاز شما را تامین و محصولات متعدد و با کیفیتی عرضه نماید، دارای اهمیت بسیار زیادی است. شما می توانید با خرید از آهن‌آلات ایران که مرکز خریدی معتبر است و دارای سال فعالیت در حوزه آهن آلات صنعتی و ساختمانی است، یک خرید ایده‌آل را تجربه کنید.

اما آهن آلات ایران تنها عرضه کننده مقاطع معرفی شده نیست و دارای مقاطع دیگری نیز می باشد که می توانید آهن ها را در جدول زی مشاهده کنید. این شرکت همواره در تلاش است تا بتواند با عرضه مقاطع فولادی متعدد و باکیفیت در راستای تامین کلیه نیازهای مشتریان خود براید. همچنین با خرید از این شرکت می توانید از پشتیبانی آنلاین و مشاور خرید آن نیز برخوردار شوید.

محصولات آهن آلات ایران در یک نگاه

فروش انواع ورق آهنی

فروش انواع مختلف تیرآهن

فروش انواع ورق آهنی

قوطی پروفیل

تیرآهن ذوب آهن ۱۲ متری

ورق آجدار

انواع مختلف میلگرد

تیرآهن ۱۶ فایکو ۱۲ متری

ورق برشی ساختمانی

لوله

تیرآهن ۱۸ فایکو ۱۲ متری

ورق صنعتی

نبشی

تیرآهن ترک

ورق شیروانی

بولت

تیرآهن سبک

ورق پانچ

مش

تیرآهن سنگین

ورق آهن

توری حصاری

تیرآهن H صنعتی

ورق رنگی

انکربولت

تیرآهن اهواز

ورق استنلس استیل

نیلینگ

تیرآهن اصفهان

ورق سیاه

و...

و...

و...

آهن آلات ایران مکانی برای خرید آهن به قیمت کارخانه

قیمت مقاطع فولادی

یکی از پارامترهای مهم هنگام خرید، قیمت آهن آلات است. برخی از عوامل تاثیرگذار در قیمت آهن آلات شامل موارد زیر می شود:

· نرخ جهانی آهن آلات

· عرضه و تقاضای فولاد در بازار جهانی

· نرخ نفت

· تورم جهانی

· قیمت جهانی سنگ آهن

· دلار و ارزش پول ملی

· تورم جهانی

· هزینه حمل و نقل

· نرخ مواد خام و اولیه تولید آهن

· کارخانه های تولید کننده مقاطع فولادی

اما با بیان هر یک از پارامترهای دخیل در قیمت آهن آلات، خرید آهن به قیمت کارخانه می تواند در هزینه پایانی ساخت ساختمان و یا کاربرد دیگر محصول مد نظر شما، نقش مهمی ایفا کند. از این ‌رو آهن آلات ایران تلاش می کند تا در راستای حقوق خریدار و حذف واسطه ‌ها و دلال‌های آهن، محصولات عرضه شده خود را با قیمتی زیر قیمت عرف بازار در اختیار مشتریان خود قرار دهد. همچنین شما می توانید قیمت لحظه ای انواع آهن آلات و محصولات عرضه شده توسط این شرکت را در سایت آهن آلات ایران مشاهده کنید.

آهن آلات ایران مکانی برای خرید آهن به قیمت کارخانه

سخن پایانی

ما در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با یک مرکز خرید معتبر جهت خرید آهن به قیمت کارخانه آشنا سازیم. کلیه محصولات فروخته شده توسط این شرکت با ارائه فاکتور رسمی صورت می گیرد. مورد دیگری که بیانگر کیفیت محصولات این شرکت است برش انواع ورق با دستگاه های روز دنیا با متریال و سایز های مختلف می باشد. پس شما در هر جای ایران که هستید می توانید به راحتی محصول مد نظر خود را سفارش دهید. زیرا این شرکت محصولات خود را به سراسر کشور عرضه می کند و در اسرع وقت با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. شما می توانید با خرید آنلاین از سایت آهن آلات ایران خریدی مطمئن را تجربه کنید. زیرا این شرکت به رضایت مشتریان خود اهمیت بسیار زیادی می دهد و شعار فروش آغاز یک معامله است، نه پایان آن را سرلوحه کار خود قرار داده اند. شما می توانید اکنون با شماره ۶۶۳۱۳۹۸۲-۰۲۱ و یا ۶۶۳۱۴۶۵۱- ۰۲۱ تماس بگیرید.

کد خبر 451344

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =