قشر تلاشگر و خدوم کارگر، مهمترین بخش سرمایه انسانی کشور است

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با صدور پیامی به مناسبت روز کارگر اعلام کرد: بدون شک، سرمایه اصلی هر کشور، نیروی انسانی آن کشور است و در این میان قشر تلاشگر و خدوم کارگر ازجمله بزرگترین و تأثیرگذارترین بخش‌ها از این سرمایه بزرگ را شامل می‌شوند.

به گزارش صدای بورس، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با صدور پیامی به مناسبت روز کارگر، این روز را تبریک گفت .

متن آن به شرح زیر است:

یازدهم اردیبهشت‌ماه و روز جهانی کارگر، فرصت مغتنمی است برای قدردانی از تلاش و کوشش بزرگ‌مردان و زنانی که با دستان پرتوان خود به زندگی معنا و حرکت می‌بخشند و پیشرفت جامعه را با همت خود به ثمر می‌نشانند.

بدون شک، سرمایه اصلی هر کشور، نیروی انسانی آن کشور است و در این میان قشر تلاشگر و خدوم کارگر ازجمله بزرگترین و تأثیرگذارترین بخش‌ها از این سرمایه بزرگ را شامل می‌شوند.

رسول مهربانی‌ها، حضرت محمد صلی‌الله‌علیه‌وآله، بر دست کارگران بوسه می‌زنند تا جایگاه ویژه کار و کارگر را در دین مبین اسلام بر همگان یادآور شوند.


  • بیشتر بخوانید:

ساماندهی بازار فولاد با تمرکز عرضه‌ها در بورس کالا


کارگران تلاشگر فولاد مبارکه به‌عنوان بزرگترین سرمایه سازمانی این گروه بزرگ صنعتی همواره به خوبی به ایفای نقش ویژه خود در صنعت کشور پرداخته‌اند و افتخارات متعدد این گروه بزرگ صنعتی کشورمان بی‌شک مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی و خالصانه این عزیزان است و اگر غیرت این جهادگران عرصه صنعت فولاد کشورمان نبود دستاوردهای متعدد و افتخارآمیز اخیر در عرصه تولید و خودکفایی محقق نمی‌شد.

ان‌شاءالله در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری شده است، شاهد اعتلای همه‌جانبه کارگران شریف کشورمان، به‌ویژه خانواده بزرگ فولاد مبارکه و صحت و سلامتی ایشان باشیم.

کد خبر 451035

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =