پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت روز کارگر

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با تبریک روز کارگر به سخنی از امام خمینی (ره) اشاره کرد که فرموده است: حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است.

صدای بورس؛ با فرا رسیدن روز جهانی کارگر، دکتر عطاالله معروفخانی طی پیامی این روز را به کارگران مخصوصا کارگران شریف و زحمتکش فولاد هرمزگان تبریک گفت.

در این پیام آمده است :

کارگران از شریف ترین طبقه اجتماعی هستند و حیات یک جامعه در دستان پرتوان آنهاست . توسعه اقتصادی و صنعتی در جوامع به دست کارگران و نیروهای متخصص صورت گرفته است . بی شک همه ما مدیون تلاشها و زحمت های این عزیزان هستیم .


  • بیشتر بخوانید:

تاجران فولاد در تنگنای عوارض صادراتی


مقام‌معظم رهبری می فرمایند : رعایت حق نیروی کار ضروری است و باید به آن توجه شود . حقوق طبیعی وعادلانه ، پرداخت منظم و بدون تاخیر ، ثبات اشتغال یعنی امنیت شغلی ، مساله بیمه ، خدمات رفاهی ، مساله بهداشت ودرمان اینها چیزهای هست که جز حقوق کارگران است و اینها وظایف طبیعی کارفرماست.
بنابراین رسیدگی و حمایت از کار و کارگر وظیفه شرعی و قانونی همه به شمار می رود و موظف هستیم که حقوق آنها را رعایت کنیم .
ما در فولاد هرمزگان در تلاش هستیم تکریم نیروی انسانی را سرلوحه کار خوددقرار دهیم و امیدواریم که بتوانیم در عمل به منویات مقام‌ معظم‌ رهبری جامه عمل بپوشانیم .
اینجانب فرا رسیدن ۱۱ اردیبهشت ماه ، روز جهانی کارگر را به کارگران محترم و بزرگوار شرکت فولاد هرمزگان تبریک عرض می نمایم .امیدوارم همه همکاران‌ محترم درکنار خانواده های گرانقدر خود همواره سلامت باشند .

انشاالله


عطاالله معروفخانی
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

کد خبر 451020

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =