۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
وضعیت مارون چگونه است؟

eps این نماد یکی از بهترین eps های بازار سرمایه و در محدوده ۱۹ هزار ریال است، نسبت pبرe این نماد نیز در محدوده ۹ است، نسبت pبرs این نماد نیز قدری بالا و در محدوده ۴ است. 

صدای بورس - وحید بلالی؛ پتروشیمی مارون ۱۶ محصول را در بازار داخلی به فروش رسانده و ۶ محصول را نیز در بازار صادراتی به فروش رسانده است، درآمد فروش داخلی مارون ۲۳۷۵۵ میلیارد تومان و درآمد فروش صادراتی نیز ۸۸۰۱ میلیارد تومان است.

کل درآمد این نماد در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰ به میزان ۳۲۵۵۶ میلیارد تومان رسیده است. درآمد کلی مارون در سال گذشته ۲۱۱۳۴ میلیارد تومان بوده است. در نتیجه شاهد افزایش ۵۷ درصدی درآمد فروش این نماد هستیم.

eps مارون یکی از بهترین eps های بازار سرمایه و در محدوده ۱۹ هزار ریال است، نسبت pبرe این نماد نیز در محدوده ۹ است، نسبت pبرs این نماد نیز قدری بالا و در محدوده ۴ است.

تحلیل قیمتی

مارون بک الگوی قیمتی جالب را داشته که شاید در کمتر نمادی شاهد باشیم، این نماد تا رسیدن به سقف تاریخی خود در ۷ ماه پیش تنها ۱۰ درصد فاصله دارد.

Chart مارون, MN1, 2022.04.15 15:04 UTC, Mofid Securities Co., MetaTrader 5, Demo

مارون ماه ها بوده که در نقطه ۷۰ rsi ایستاده و به سمت بالا پرتاب نشده است، در چهار ماه قبل وضعیت حجم معاملات منفی بوده ولی در ماه اخیر مثبت شده است.

Chart مارون, W1, 2022.04.15 15:05 UTC, Mofid Securities Co., MetaTrader 5, Demo

مارون در تایم فریم هفتگی سه هفته ای است با تقاضای مثبت و حجم بالا مواجه شده که در هفته اخیر نیز زیادتر از هفته های گذشته بوده است.

Chart مارون, D1, 2022.04.15 15:06 UTC, Mofid Securities Co., MetaTrader 5, Demo

مارون با یک الگوی نوسانی جالبی در تایم فریم روزانه دست و پنجه نرم می کند.

Chart مارون, MN1, 2022.04.15 15:07 UTC, Mofid Securities Co., MetaTrader 5, Demo

برای مشخص شدن وضعیت مارون ، تایم فریم زون را بررسی کرده و در این تایم فریم می توانیم شاهد تحول قیمتی و شاید هم صعود برای مارون در هفته های آتی باشیم.

Chart مارون, MN1, 2022.04.15 15:09 UTC, Mofid Securities Co., MetaTrader 5, Demo

مارون در تایم فریم ماهانه و تطابق فیبوناچی تایم زون و مقاومتی را بررسی کردیم و حال در تقاطع نقطه ۱۰۰ درصدی فیبوناچی اصلاحی و تایم فریم زون می توانیم شاهد یک صعود قیمت باشیم.

۷۴ درصد سهامداران عمده این نماد حقوقی بوده و جزئیات معاملات حقیقی و حقوقی در روز چهارشنبه عبارت است از:

در محدوده مثبت
- خرید حقیقی: ۱۳ هزار سهم
- سرانه: ۶ میلیون تومان
- فروش حقیقی: ۱۳ هزار سهم
- سرانه: ۸ میلیون تومان
- خرید حقوقی: ۲۰ هزار سهم
- فروش حقوقی: ۱۹ هزار سهم

در خرید و فروش روزانه نیز شاهد بالانس حقیقی و حقوقی و الگوی نوسانی هستیم که از طرف بازیگردان سهم اجرا شده است و شاید با تحول قیمتی در ماه آینده مواجه شویم.

کد خبر 450241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =