آشنایی با مرتا جوادی  مدیر عامل الست گروپ

در این مقاله می خواهیم با مرتا جوادی  مدیر عامل الست گروپ، بیشتر آشنا شویم. لطفا تا انتها، ما را دنبال کنید.

شاید برای شما در زمان آشنایی با موسسه الست گروپ این سوال پیش بیاید که خانم مرتا جوادی الست گروپ کیست و چه نقشی در شرکت الست گروپ دارد. هیئت مدیره الست گروپ امروزه دارای یکی از فعال‌ترین و همچنین خلاق ترین مدیران کسب و کارها می باشد. هیئت مدیره این شرکت در میان شرکت‌های مختلفی که در زمینه مهاجرت و دیگر زمینه ها فعالیت می کنند، به عنوان یک شرکت فعال و حرفه ای در زمینه مهاجرت شناخته می شوند.

الست گروپ خدمات مختلفی را در حوزه‌های مختلف به مشتریان خود ارائه می دهد و ما قصد داریم تا در این مقاله به این شرکت و به مهندس مرتا جوادی، مدیرعامل شرکت الست گروپ بپردازیم و از خدمات و فعالیت‌های وی به شما بیشتر بگوییم. با ما همراه باشید تا با شرکت الست گروپ و مدیرعامل این شرکت بیشتر آشنا شوید و زمینه‌های فعالیت در این شرکت را بیشتر بشناسید.

آشنایی با مرتا جوادی  مدیر عامل الست گروپ

فهرست:

مرتا جوادی کیست؟

فعالیت های مرتا جوادی الست گروپ

حوزه های کاری مرتا جوادی

مرتا جوادی و شرکت الست گروپ

مرتا جوادی کیست؟

مهندس مرتا جوادی، مدیرعامل شرکت الست گروپ از فعالان در زمینه سرمایه گذاری بوده و در کنار این فعالیت ها، در حوزه های کاریابی و همچنین سرمایه‌گذاری در کشورهای دیگر فعالیت می‌کند.

آشنایی با مرتا جوادی  مدیر عامل الست گروپ

مرتا جوادی کارآفرین برتر است و بارها به عنوان برترین کارآفرین یا برترین فعال در زمینه های سرمایه گذاری شناخته شده است. مدیرعامل شرکت الست گروپ که ما او را به عنوان یک کارآفرین برتر می شناسیم، در زمینه های مختلف فعالیت می‌کند. چرا که شرکت الست گروپ بارها در زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری کرده و به فعالیت در این زمینه ها پرداخته و همواره در زمینه کاری خود موفق عمل کرده است. به همین منظور هم ما بارها شاهد حضور مرتا جوادی در نشست ها و همایش های مختلف بودیم که توانسته است در این همایش ها و نشست ها، همواره به عنوان برترین کارآفرین و یا برترین مدیرعامل انتخاب شود که قطعاً این برتری بر اساس شایستگی های این شخص بوده است.

فعالیت های خانم مرتا جوادی

همان طور که گفتیم، مهندس مرتا جوادی فعالیت های بسیاری در حوزه های مختلف دارد که شرکت الست گروپ به فعالیت در این زمینه ها می پردازد. حقیقت این است که مرتا جوادی به عنوان مدیرعامل این شرکت، توانسته است تا در سال های اخیر فعالیت حرفه‌ای خود را به شکلی به انجام برساند که این شرکت به بالاترین رده ها در توسعه و پیشرفت برسد.

فعالیت‌های مرتا جوادی تنها به شرکت الست گروپ منتهی نمی‌شود. این شرکت توانسته است در دو دسته از فعالیت خود، افراد بسیار زیادی را برای مهاجرت به کشورهای دیگر از طریق روش های اصولی و قانونی همراهی کند.

به همین منظور هم توصیه اول مشاوران، مراجعه به شرکت الست گروپ برای پیشرفت در زمینه مهاجرت می باشد. اگر شما قصد مهاجرت دارید، بهتر است که حتما با مشاوران شرکت الست گروپ در ارتباط باشید تا به شما بگویند که چگونه می توانید با استفاده از مهاجرت شغلی و با استفاده از جاب آفر، شرایط زندگی خودتان را در کشورهای دیگر پیش از مهاجرت آماده کنید. این آمادگی یکی از خلاقیت هایی است که خانم مهندس مرتا جوادی در شرکت الست گروپ دنبال کرده و توانسته در سال‌های اخیر این شیوه را به عنوان یک شیوه مناسب برای مهاجرت انتخاب کند.

حوزه های کاری مرتا جوادی الست گروپ

عمده حوزه‌هایی که مرتا جوادی از گروه الست گروپ در آن ها فعالیت می‌کند، موضوع کاریابی و سرمایه گزاری می باشد.

وقتی صحبت از کاریابی و سرمایه‌گذاری می‌شود، این مورد مربوط به افرادی است که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند. افرادی که قصد دارند تا به کشورهای دیگر مهاجرت کنند، می‌توانند کار و شغل مورد نظر خود را در صنایع کشور مقصد با استفاده از مشاوران شرکت الست گروپ پیدا کنند.

این افراد می توانند پیش از مهاجرت، شغل مد نظر خودشان را با استفاده از راهنمایی هایی که مشاوران می‌کنند، در پرتال های کاریابی پیدا کرده و با کارفرمایان خودشان در ارتباط باشند. زمانی که کارفرما با شخص مورد نظر مرتبط شد و شخص را برای جذب و استخدام در کشور خود پذیرفت، شخص مهاجر می‌تواند با مراجعه به اداره مهاجرت و ارائه جاب آفر و پیشنهاد شغلی خود، به مهاجرت کاری بپردازد. این موضوع نوعی کاریابی محسوب می‌شود و زیر مجموعه فعالیت‌هایی است که شرکت الست گروپ تحت مدیریت و رهبری مرتا جوادی انجام می‌دهد. به همین منظور هم ما توصیه می کنیم برای فرآیندهای کاریابی بین المللی در سطح جهانی با این شرکت در ارتباط باشید. شرکت الست گروپ در دسته شرکت های فعال بین المللی می باشد که در زمینه های بسیار زیادی در سال های مختلف ارزآوری کرده و همچنین برای کاریابی بارها توانسته اند در پرونده های مختلف، مشاوره ارائه بدهند و افراد بسیاری را در این مسیر راهنمایی کنند.

مرتا جوادی و شرکت الست گروپ

مهندس مرتا جوادی و شرکت الست گروپ را به عنوان کارآفرنیان برتر حوزه مهاجرت می شناسیم. چرا که این افراد معمولا با استفاده از به روزترین قوانین و تجربیات خود در زمینه مهاجرت، توانسته اند کمک بسیار زیادی به افرادی برسانند که قصد مهاجرت به کشور کانادا و یا دیگر کشورها را دارند.

در واقع شما با هر تخصص و رشته ای که در آن فعالیت می کنید، می توانید با مراجعه به کارشناسان و مشاوران شرکت الست گروپ، یک پیشنهاد شغلی مناسب در کشورهایی مانند کانادا یا دیگر کشورهای خارجی پیدا کنید.

فعالیت شرکت الست گروپ تحت رهبری خانم مرتا جوادی و هیئت مدیره فعال و کارآمد این شرکت، توانسته است با نقدهای مثبتی از جانب کارشناسان روبرو شود که همین موضوع هم باعث شده است که افراد بسیاری به این شرکت اعتماد کنند.

مسئله این است که اعتماد کردن به شرکت الست گروپ، می تواند برای یک بار مسیر زندگی شما را تغییر داده و شما را برای کار در معتبرترین شرکت ها در سطح جهانی، آماده کند. به همین دلیل است که شعار این شرکت "اعتماد را تجربه کن" می باشد.

همه این ها تنها با داشتن یک رزومه و سابقه کاری خوب و همچنین یک راهنمایی و مشاوره صحیح و اصولی از طرف مشاوران خبره امکانپذیر است.

حال اگر شما قصد دارید تا برای کار و دریافت جاب آفر از کشور کانادا یا دیگر کشورها اقدام کنید، توصیه ما این است که با تیم الست گروپ و خانم مرتا جوادی در ارتباط باشید.

کد خبر 449467

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =