۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
ساعت کاسیو بهتر است یا سیکو؟

ساعت کاسیو و سیکو دو برند برتر در دنیای ساعت سازی، در ژاپن می باشند. علت شناخت این دو شرکت به خاطر کیفیت و طراحی های ویژه ی آن ها می باشند.

به گزارش صدای بورس،شرکت های دو برند ژاپنی کاتالوگ های در اختیار مشتری قرار داده اند که هر فرد با هر سلیقه و سبکی بتواند خرید خود را انجام دهد. ساعت های کاسیو و سیکو دارای اشتراکات زیادی می باشند.

ساعت کاسیو

ساعت کاسیو

شرکت ژاپنی کاسیو برای ساختن دستگاه الکترونیک و همچنین ساعت های دیجیتالی قوی شناخته شده در جهان می باشد. کاسیو در اصل قطعات و لوازم جانبی میکروسکوپ را در سال۱۹۴۶ به وجود آورد. کاسیو در سال ۱۹۵۴ با اختراع ماشین حساب الکتریکی صنعت خود را افزایش داد. شرکت کاسیو با ساخت ساعت هایg-shock در سال ۱۹۸۳ وارد بازار های ساعت مچی شد. g-shock بدون هیچ مشکلی در فعالیت های روزانه و حتی هنگام ورزش به خوبی به کار خود ادامه می دهد. سری ساخت baby-g ساده تر از g-shock می باشد که در سال ۱۹۹۴ آن را معرفی کردند. ساعت baby-g برای کسانی ساخته شد که حس می کردند سری اصلیg-shock اندازه بزرگی دارند و دوست دارند که ساعت سبک تر و ظریف تر داشته باشند. کاسیو، توسعه دهنده ی برتر ساعت های دیجیتال با سری ساخت ساعت هایg-shock و همچنین با داشتن دانش در توسعه الکترونیک، کاسیو توانست با موفقیت در رتبه های ساعت سازی دیجیتال ارتقا پیدا کند. کاسیو را می توانید به عنوان توسعه دهنده برتر ساعت های دیجیتالی نام برد. به خاطر محبویت زیادg-shock آن را بخشی از تاریخ و فرهنگ پاپ تبدیل کردند. کاسیو اولین شرکت ساعت سازی بود که در سال ۱۹۹۱ توانست وارد بازار ساعت های هوشمند شود. کاسیو در زمان ۱۹۹۱ باvdb-۱۰۰۰ در حال تولید ساعت های هوشمند بود.

ساعت سیکو

یکی از معتبرترین ساعت سازه های جهان، سیکو می باشد و علت موفقیت آن در طراحی و کیفیت بالای آن می باشد. سیکو در سال ۱۸۸۱، اول یک مغازه جواهر فروشی بود که در توکیو ژاپن قرار داشت. در سال ۱۹۲۴ جنبش ساعت کوارتز به کجهان معرفی شد. ساعت ساخته شده سیکو با astron ساخت که در سال ۱۹۶۹ جنیش ساعت کوارتز در دهه۷۰ آغاز کرد. متحول کردن صنعت ساعت سازی کمتر از یک دهه، شرکت سیکو با صنعت ساعت سازی بار دیگر جهان دگرگون کرد. در سال ۱۹۷۷ ساعتی مجهز به انرژی خورشیدی را تولید کرد. در اواخر قرن بیستم، سیکو با فناوریspring drive ایده ی جدیدی به دنیای ساعت سازی معرفی کرد. از این ساعت برای مسافرت های فضایی استفاده می شود. در سال ۲۰۱۲ بازگشت اصلی سیکو یعنیastron بود؛ که دارای تمام ویژگی های ساعت های سیکو می باشد. همچنین باعث شده است که سیکو در بالاترین رتبه قرار بگیرد. ساعت سیکو

ویژگی های ساعت های هوشمند کاسیو

دارای صفحه نمایش لمسی و سازمان دهنده داخلی دفترچه یادداشت و دفترچه تلفن می باشد اگر به دنبال ساعت هوشمند و با کیفیت می گردید حتما کاسیو را در رتبه اول خود قرار دهید.

مقایسه ساعت های سیکو و کاسیو

سیکو در ساعت های روش سنتی کار می کند ولی کاسیو بر روی ساعت های هوشمند و جدید ساعت سازی متمرکز شده است. کاسیکو برترین تولید کننده ی ساعت های هوشمند و دیجیتالی می باشد در حالی که سیکو به روش های ساخت ساعت های سنتی تمایل دارد؛ با این حال سیکو اصالت خود را حفظ کرده است و دارای مشتریان زیادی می باشد. مقایسه سبک و طراحی ساعت های سیکو و کاسیو ساعت های سیکو سبک سنتی با طرح های کلاسیک و منحصر به فرد جزو ساعت های زیبایی قرار گرفته اند. مدل محبوب سیکو بهseiko sarb۰۳۳ نام گرفته است. برخی از ساعت های غواصی سیکو به ویژه در سریprospex می باشد. سبک کلاسیک سیکو کیفیت و قدمت این ساعت را نشان می دهد. شرکت سیکو دارای یک مارک تجاری به نامgrand Seiko می باشد که طراحی زیبا با قدمت زیاد و قیمت مناسب در بین مشتریان محبوب می باشد. در ساعت های کاسیو با طراحی های مدرن و صنعتی تخصص دارد. طراحی ساخت ساعت g-shock باعث یکی از پر فروش ترین ساعت های شرکت کاسیو می شود. قابلیتی که در سیکو قابل توجه می باشد تنوع در طراحی و ساخت آن می باشد. مجموعه های کاسیو شاملg-shock و edifice وware coptor دارای مدل ها با طراحی های متنوع و زیبایی می باشند.

ساعت جی شاک

ساخت و دوام سیکو بهتر است یا کاسیو

ساخت ساعت های سیکو به خاطر مقاوت و دوام آن به شهرت رسیده است. ساعت های سریseiko rrospex بهترین ساعت خواصی می باشد. علت ماندگری و مقاومت ساعت سیکو به خاطر کریستالhard lax می باشد؛ که مقاوت بالایی در برابر ضربه ها دارد. کاسیو از سخت ترین و مقاوم ترین ساعت های موجود در دنیا می باشد که سطح خود را ارتقاع داده است. کاسیو برای کسانی مانند مجریان قانونemt های آتش نشان ها خواهد بود. ساعت های کاسیو علاوه بر دوام و مقاومت بالایی که دارد شامل مواردی مانند:multi band ۶ وtough solar technology وgpshybrid technology و بسیار دیگر می باشد. مقایسه ویژگی های فناوری ساعت های کاسیو و سیکو در فناوری کاسیو رتبه بالا تری نسبت به سیکو دارد. ساخت کاسیو به دلیل برنامه های هوشمند و دیجیتالی که دارد برای شما فناوری مهم می باشند انتخاب درستی می باشد. روش های تشخیص ساعت های اصل سیکو و کاسیو ۱.استعلام کردن و شماره سریال ساعت ۲. خرید آنلاین از وب سایت اصلی شرکت ها ۳. بررسی مدل موتور ساعت ها در هر دو نمونه ۴. بررسی لوگو و ظاهر ساعت ۵.بررسی ویژگی های ساعت در وب سایت های مرجع ۶. بررسی کارت گارانتی و دفترچه راهنمای ساعت ۷. مقایسه قیمت ساعت ها با نمونه های دیگر جمع بندی انتخاب کردن در بین ساعت های سیکو و کاسیو کار مشکلی می باشد چون هر دو مدل دارای ویژگی ها و کیفیت های بالایی می باشند. در یک صورت می توانید انتخاب درستی انجام دهید،اگر دوست دار ساعت های سنتی و قدمت دار هستید سیکو بهترین گزینه برای شما می باشد. ولی اگر نیازمند ساعت هوشمند و دیجیتال مورد استفاده ی شما است باید ساعت کاسیو را انتخاب کنید. امیدواریم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار داده باشیم، لطفا نظرات خود را در دیدگاه سایت با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

کد خبر 448885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =