۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
چادرملو باز هم رکورد زد

چادرملو موفق شد با ثبت رکورد دور از انتظار تولید  ۱۲ میلیون تن کنسانتره آهن و حمل  ۱۲ میلیون و ۳۱۱ هزارو ۸۶۷ تن  محصول تولیدی  امسال و  موجودی از سال های  پیش موفقیتی چشمگیر کسب کند .

به گزارش صدای بورس، در کمتر از ۵ روز مانده به پایان سال ۱۴۰۰ با تلاش تمامی پرسنل شاغل در مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو و هدایت مدیران، این مجتمع موفق شد با ثبت رکورد دور از انتظار تولید ۱۲ میلیون تن کنسانتره آهن و حمل ۱۲ میلیون و ۳۱۱ هزارو ۸۶۷ تن محصول تولیدی امسال و موجودی از سال های پیش موفقیتی چشمگیر کسب کند.


بیشتر بخوانید:

چادرملو برترین شرکت معدنی بورس شد


جهانی مدیر مجتمع معدنی چادرملو ضمن تبریک این افتخار ارزنده به تمامی پرسنل شرکت، پیمانکاران و مشاوران گفت : تولید این مقدار کنسانتره در حالی صورت پذیرفته که ظرفیت اسمی ۵ واحد تولیدی کنسانتره چادرملو ۹ و نیم میلیون تن در سال است و بیش از ۲۵ سال از فعالیت آن می گذرد .

وی افزود: این موفقیت تنها به لطف خدا و راهنمایی های مستمر و مشوق های مدیر عامل و حمایتهای هیأت مدیره محترم شرکت بدست آمده است و امیدواریم در سال آتی هم بتوانیم همین میزان تولید را حفظ کنیم .

گفتنی است سال گذشته نیز این مجتمع موفق شد ۱۱ میلیون و ۴۶۷ هزارو ۸۵۵ تن کنسانتره تولید کندکه در نوع خود یک رکورد ارزشمند بود و امسال با تلاش بیشتر پرسنل، موفق شده ایم بیش از ۵۰۰ هزار تن بیشتر از سال قیل تولید کنیم.

کد خبر 448844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =