طلای بازار سرمایه در ماه گذشته چه عملکردی ثبت کرد؟

فزر در حوزه استخراج کانسنگ طلا فعالیت می‌کند و در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه امسال تعداد ۲۵ هزار تن کانسنگ طلا با عیار ۱.۱۸ گرم بر تن استخراج شده را به قیمت چهار میلیون و ۳۷۶ هزار ریال به ازای هر تن فروخته است و از این محل بالغ بر ۱۰۹ میلیارد و ۵۲۹ میلیون ریال درآمد به دست آورده است.

صدای بورس - شهربانو جمشیدی؛ شرکت پویا زرکان آق دره با نماد "فزر" در تاریخ ۲۰ بهمن ماه امسال با قیمت ۲۱ هزار و ۴۲۹ ریال برای اولین بار در بازار اول فرابورس معامله شده است و ارزش سهام آن در شش روز معاملاتی باقی مانده تا پایان ماه گذشته با ثبت رشد حدود ۱۴ درصدی به قیمت ۲۴ هزار و ۵۰۰ ریال رسیده است.

روند معاملات

بر اساس این گزارش، حدود ۵۱۰ میلیون و ۲۵۹ هزار سهم "فزر" به ارزش بیش از ۱۱ هزار و ۷۱۹ میلیارد ریال در ماه گذشته میان سرمایه‌گذاران داد و ستد شده است و میانگین ارزش روز سهام شرکت بالغ بر ۷۱ هزار و ۲۳۹ میلیارد ریال محاسبه می‌شود.

طلای بازار سرمایه در ماه گذشته چه عملکردی ثبت کرد؟

عملکرد یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۱.۳۰

این مجموعه در حوزه استخراج کانسنگ طلا فعالیت می‌کند و در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه امسال تعداد ۲۵ هزار تن کانسنگ طلا با عیار ۱.۱۸ گرم بر تن استخراج شده را به قیمت چهار میلیون و ۳۷۶ هزار ریال به ازای هر تن فروخته است و از این محل بالغ بر ۱۰۹ میلیارد و ۵۲۹ میلیون ریال درآمد به دست آورده است.

طلای بازار سرمایه در ماه گذشته چه عملکردی ثبت کرد؟

دوره عملکرد از ابتدای سال مالی جاری تا تاریخ ۱۴۰۰.۱۱.۳۰

در پایان این گزارش می‌افزاید، شرکت پویا زرکان آق دره با سرمایه سه هزار میلیارد ریال در دوره از ابتدای سال مالی جاری تا پایان بهمن ماه تعداد ۷۱۵ هزار و ۱۱۴ تن انواع محصول استخراج کرده است و درآمد حاصل از فروش ۸۲۱ هزار و ۲۰۶ تن از تولیداتش را بالغ بر یک هزار و ۹۹۲ میلیارد ریال اعلام کرده است.

طلای بازار سرمایه در ماه گذشته چه عملکردی ثبت کرد؟

کد خبر 448213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =