ادامه پذیره نویسی «آرام» با مجوز افزایش سقف سازمان بورس فراهم شد

پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری شاخصی آرام، روز یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شد.

به گزارش صدای بورس، پذیره نویسی صندوق شاخصی «آرام» مفید که روز یکشنبه ۱۵ اسفند آغاز شد با مشارکت حدود ۴۰ هزار سهامدار حقیقی در مدت زمان کوتاهی به سقف فروش رسید. به دلیل استقبال چشم‌گیر سرمایه‌گذاران، سقف پذیره‌نویسی به ۵ برابر افزایش یافت و امکان سرمایه‌گذاری برای افرادی که تاکنون موفق به مشارکت نشده‌اند، فراهم شد. بر این اساس مجددا امکان ثبت سفارش برای پذیره‌نویسی نماد «آرام» فراهم شد.

زمان معاملات صندوق‌های قابل معامله ETF تا ساعت ۱۵ خواهد بود و علاقه مندان می‌توانند از طریق سامانه‌های معاملاتی تمامی‌کارگزاری‌ها با جستجوی نماد «آرام» نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند.

روز یکشنبه ۱۵ اسفند، ۱۰۰ میلیون واحد به ارزش هر واحد ۱۰ هزار ریال پذیره‌نویسی شد که با استقبال کاربران و مجوز سازمان بورس اوراق بهادار، افزایش سقف پذیره‌نویسی این نماد از ۱۰۰ میلیون واحد به ۵۰۰ میلیون واحد با همان ارزش ۱۰ هزار ریال برای هر واحد محقق شده است.

صندوق شاخصی «آرام» از سوی سبدگردان مفید به بازار عرضه شده و در مرحله پذیره‌نویسی قرارگرفته است. آرام، دوازدهمین صندوق سرمایه‌گذاری سبدگردان مفید است که جهت توسعه تنوع سبد محصول صندوق‌های سرمایه‌گذاری مفید وارد بازار شده است.

هدف صندوق شاخصی (Index fund) آرام تشکیل پرتفوی متناسب با شاخص کل بورس است تا بتواند بازدهی مشابه با آن را به دست بیاورد. پیش‌بینی می‌شود این صندوق، متناسب با عملکرد شاخص کل بورس بازدهی داشته باشد.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به لینک «صندوق شاخصی آرام» از جزئیات بیشتر و نحوه شرکت در پذیره‌نویسی مطلع شوند.

کد خبر 448166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =