۴۷ درصد سود در یک ماه برای سهامداران " تجلی "

هزینه سرمایه‌گذاری‌های ماه گذشته "تجلی" بالغ بر پنج هزار و ۲۷۲ میلیارد ریال افزایش یافته است و از مبلغ ۵۰ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال به ۵۶ هزار و ۲۴۴ میلیارد ریال رسیده است.

صدای بورس - شهربانو جمشیدی؛ شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در جریان معاملات بهمن ماه امسال با ثبت رشد قیمت حدود ۴۷ درصدی بازدهی قابل قبولی را نصیب سهامدارانش کرده است. آنچنان که، ارزش سهام این مجموعه در ماه گذشته از مبلغ یک هزار ریال به یک هزار و ۴۸۰ ریال افزایش یافته است.

روند معاملات

بر اساس این گزارش، معامله حدود ۱۴ میلیارد و ۶۶۲ میلون سهم "تجلی" ارزشی به مبلغ ۱۸ هزار و ۲۴۵ میلیارد ریال را در بازار سرمایه رقم زده است و میانگین ارزش روز سهام شرکت بیش از ۷۷ هزار و ۱۴۹ میلیارد ریال ثبت شده است.

۴۷ درصد سود در یک ماه برای سهامداران " تجلی "

خلاصه سرمایه‌گذاری‌ها

بر اساس این گزارش، هزینه سرمایه‌گذاری‌های ماه گذشته "تجلی" بالغ بر پنج هزار و ۲۷۲ میلیارد ریال افزایش یافته است و از مبلغ ۵۰ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال به ۵۶ هزار و ۲۴۴ میلیارد ریال رسیده است.

(کلیه ارقام به میلیون ریال است)

۴۷ درصد سود در یک ماه برای سهامداران " تجلی "

پرتفوی بورسی

ارزس بازار سبد بورسی این مجموعه سرمایه‌گذاری در بهمن ماه امسال بیش از چهار هزار و ۳۰۷ میلیارد ریال رشد داشته است و در پایان ماه به ۳۳ هزار و ۱۲۹ میلیارد ریال ارتقا یافته است.

گفتنی است، پرتفوی بورسی "تجلی" شامل بخشی از سهام ۱۸ شرکت همچون هلدینگ توسعه معادن و فلزات، معدنی و صنعتی چادرملو، فولاد مبارکه اصفهان، فولاد امیرکبیر کاشان، سنگ آهن گهر زمین، آهن و فولاد ارفع، ملی صنایع مس ایران، مخابرات ایران و ... می‌شود.

(کلیه ارقام به میلیون ریال است)

۴۷ درصد سود در یک ماه برای سهامداران " تجلی "

پرتفوی غیربورسی

بهای تمام شده پرتفوی غیربورسی شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در پایان دوره مذکور با ثبت رشد بیش از دو هزار و ۴۹۵ میلیارد ریالی بالغ بر ۲۳ هزار و ۸۷۲ میلیارد ریال محاسبه می‌شود.

پرتفوی غیربورسی ماه گذشته "تجلی" با بخشی از سهام ۱۴ شرکت همچون سرمایه‌گذاری پرتو تابان معادن و فلزات، صبا امید غرب خاورمیانه، صنایع آهن و فولاد سرمد ابر کوه، مبادلات تجلی کیمیا، تولید مواد معدنی کیهان کیمیا و ... تشکیل شده است.

(ارقام به میلیون ریال است)

۴۷ درصد سود در یک ماه برای سهامداران " تجلی "

صورت ریز سهام تحصیل شده

در ماهی که گذشت، بخشی از سهام شش شرکت همچون هلدینگ توسعه معادن و فلزات، توسعه معدنی و صنعتی صبا نور، حق تقدم توسعه معدنی و صنعتی صبا نور، بازرگانی معادن و صنایع معدنی ایران و واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت کیان و سپر سرمایه بیدار به پرتفوی سرمایه‌گذاری "تجلی" افزوده شده است.

بهای خرید سهام شرکت‌های بورسی بالغ بر دو هزار و ۷۷۶ میلیارد ریال و مجموعه‌های غیر بورسی بیش از دو هزار و ۴۹۵ میلیارد ریال اعلام شده است.

کد خبر 447876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =