تشریح مزایای « مروارید بهابازار »

مدیرعامل سبدگردان بها بازار پارس صبح امروز در نشست خبری ویژه پذیره‌نویسی این صندوق به تشریح ویژگی‌ها و مزایای آن پرداخت.

به گزارش صدای بورس، محسن حسن‌آبادی، مدیرعامل سبدگردان بها بازار پارس با بیان اینکه مجوز صندوق سرمایه‌گذاری "مروارید بها بازار" در بهمن ماه دریافت و پذیره‌نویسی آن از امروز از طریق سامانه‌های آنلاین و آفلاین کارگزاری‌هایی که به فرابورس دسترسی دارند به مدت ۴ روز کاری انجام می‌شود، گفت: سقف صندوق ۱۰۰ میلیارد تومان و حداقل ۱۰ میلیارد تومان است که ۱ میلیارد تومان سهام ممتاز، ۹ میلیارد تومان حداقل و ۹۹ میلیارد تومان حداکثر مبلغی که می‌تواند در بازار به فروش برسد.

وی ادامه داد: مبلغ معامله همان قیمت ثابت هزار تومان است، درصورتی که بیشتر از ۱۰۰ میلیارد تومان پذیره‌نویسی انجام شد با درخواست سبدگردان و مجوز سازمان بورس می‌توان سقف صندوق را افزایش داد.

حسن‌آبادی درمورد ارکان صندوق گفت: مدیر صندوق، سبدگردان بها بازار پارس، متولی آن مؤسسه حسابرسی بهراد مشار و بازارگردان، صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی نهایت نگر است.


بیشتر بخوانید:

کدام نمادها امروز مشکوک بودند؟ ۷ بهمن ماه ۱۴۰۰


به گفته مدیرعامل سبدگردان بها بازار پارس، بها بازار به معنی بورس و مکانی که معاملات بورس انجام می‌شود، است که رئیس هیأت مدیره، سید محمد حسینی بهشتیان و نایب رئیس هیأت مدیره، علیرضا خالق هستند.

وی درمورد مزایای این صندوق گفت: مزایای صندوق "مروارید بها بازار" با سایر صندوق‌ها مشترک است، باتوجه با اینکه صندوق‌ها زیر نظر سازمان بورس هستند، به علت وجود شفافیت و بازارگردان که کار نقدشوندگی را هر زمان که سهامدار قصد تبدیل به نقد داشته باشد انجام می‌دهد، محلی امن برای سرمایه‌گذاری غیرمستقیم است.

حسن‌آبادی افزود: باتوجه به شرایط حاکم بر کشور ریسک‌ها زیاد شده است بنابراین برای اشخاصی با سرمایه خرد که دانش و زمانی کافی برای سرمایه‌گذاری مستقیم ندارند، سرمایه‌گذاری در صندوق گزینه مناسبی است که سرمایه‌های خرد به‌صورت یک‌جا در صندوق‌ها جمع و با تیم متخصص و حرفه‌ای موجود در آنها، سبد مختلفی از سهام قابل رشد ایجاد می‌شود که علاوه بر کاهش ریسک سرمایه‌گذار سایر هزینه‌های شخصی سرمایه‌گذاری مستقیم مانند مشاوره و کسب اطلاعات هم از بین می‌رود.

کد خبر 447629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =