افزایش حاشیه سود ناخالص در " فخوز "

حاشیه سود ناخالص این نماد به ۴۰ درصد رسیده که پیشرفت یک درصدی را نسبت به مدت مشابه در سال قبل نشان می‌دهد.

صدای بورس - وحید بلالی؛ محصولات عمده تولیدی فخوز اسلب، بلوم و بیلت و آهن اسفنجی است که این شرکت هم فروش داخلی و هم صادرات دارد، ارزش کل صادرات این شرکت در انتهای دی ماه بیش از ۵۷ درصد درآمد فروش این شرکت است که میزان خوبی است و توانسته سودسازی این شرکت را نسبت به سال گذشته بهتر کند.

در صورت مالی منتهی به انتهای آذر ماه سال جاری، فخوز با افزایش ۵۸ درصدی درآمد عملیاتی مواجه شده و هزینه ها یک درصد نسبت درآمد کمتر اضافه شده است.

حاشیه سود ناخالص این نماد به ۴۰ درصد رسیده که پیشرفت یک درصدی را نسبت به مدت مشابه در سال قبل نشان می دهد، اما حاشیه سود خالص با ۳ درصد کاهش به ۳۲ درصد رسیده و علت آن نیز افزایش هزینه های اداری، مالی و مالیات بردرآمد است، سایر هزینه‌های این نماد نیز با افزایش سرسام آور ۱۲۰۰ درصدی به ۵۷۰ میلیارد تومان رسیده که از این محل ۲ درصد از سود خالص این نماد کاهش یافته است.

هزینه انرژی در گزارش تفسیری بیش از ۳ برابر شده اما هزینه های فروش، اداری و عمومی شرکت نسبت به سال گذشته افزایش ۷۳ درصدی را نشان می دهد. هزینه مواد اولیه این نماد خریداری شده در بورس کالا نیز به افزایشی بوده و باعث شده حاشیه سود خالص کاهش یابد.

فولاد خوزستان یک بار برای فتح سقف تاریخی قیمت حمله کرده بود که ناکام ماند و ریزش ۴۰ درصدی مجدد را از سقف تاریخی شاهد بود.

افزایش حاشیه سود ناخالص در فخوز

فخوز در تایم فریم هفتگی در ناحیه پیوت لاین مدرن حمایت شده و به سمت بالا تمایل نشان داده است.

افزایش حاشیه سود ناخالص در فخوز

فخوز سهمی ارزنده است و نسبت pبهs خوبی را در ناحیه ۱.۸ دارد و باید دید چه زمانی در قیمت هم پرتقاضا خواهد شد؟

کد خبر 447041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =