۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
مبین؛ درگیر نوسان روزانه

درآمدهای عملیاتی این شرکت نسبت به سال گذشته با افزایش ۱۳۴ درصدی به ۱۷۳۳۶ میلیارد تومان رسیده است. حاشیه سود ناخالص این نماد نسبت به سال قبل با کاهش ۱۸ درصدی به ۱۱ درصد رسیده و حاشیه سودخالص نیز از ۳۳ به ۱۳ درصد کاهش یافته که قابل تامل است.

صدای بورس - وحید بلالی؛ در گزارش‌های قبلی به شرح تولیدات این شرکت پرداخته‌ایم، در این گزارش وضعیت این نماد در فروش و وضعیت صورت مالی ۹ ماهه و قیمت سهم را بررسی می‌کنیم.

درآمدهای عملیاتی این شرکت نسبت به سال گذشته با افزایش ۱۳۴ درصدی به ۱۷۳۳۶ میلیارد تومان رسیده است. حاشیه سود ناخالص این نماد نسبت به سال قبل با کاهش ۱۸ درصدی به ۱۱ درصد رسیده و حاشیه سودخالص نیز از ۳۳ به ۱۳ درصد کاهش یافته که قابل تامل است.

یکی از عوامل کاهش حاشیه سود مبین انرژی خلیج فارس افزایش هزینه های عملیاتی تا ۱۹۴ درصد است که متاثر از افزایش نرخ گاز بوده است،اما افزایش نرخ فروش در دی ماه نسبت به تمام ماه های قبل اگر استمرار داشته باشد می تواند وضعیت گزارش سالانه این نماد در انتهای اسفند را بهتر از گزارش ۹ ماهه کند، فروش دی ماه نسبت به آذر ماه ۱۸ درصد افزایش یافته و نسبت به آبان ماه نیز افزایش ۵۳ درصدی را نشان می دهد که قابل تامل است.یکی از نقاط قوت این نماد p بهs خوب این نماد است گه در محدوده ۲.۲۷ قرار دارد.

تحلیل تکنیکال
مبین در واکنش به خط روند ماهانه تغییرات مثبتی یافته و باید دید این تغییرات مستمر خواهد بود یا خیر؟

مبین؛ درگیر نوسان روزانه

شاید حقوقی‌های حرفه‌ای بازار سرمایه پیش‌بینی افزایش درآمد این نماد را در انتهای سال و بهار ۱۴۰۰ داشته و از اسفند ماه این نماد شاهد تحولات مثبتی شود.

مبین؛ درگیر نوسان روزانه

کد خبر 447030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =