هیئت مدیره جدید شستا را بشناسید/ ۴ انتصاب زمستانی شستا و ۲ اولویت بورسی

علی رستمی، سید امیر منصور برقعی، محمد علیزاده اصل، محسن ناقدی و مصطفی زه‌تابیان اعضای نهایی هیئت مدیره شستا هستند.

صدای بورس - محبوبه قرمزچشمه؛ تأسیس شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی( شستا) با سرمایه اولیه ۲ میلیارد تومانی به سال ۶۵ بازمی‌گردد.

سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین، سرمایه‌گذاری دارویی تامین،‌ سرمایه‌گذاری سیمان تامین، سرمایه‌گذاری صدر تامین، سرمایه‌گذاری صبا تامین، سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین، رایتل، سرمایه‌گذاری توسعه انرژی تأمین، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از مجموعه هلدینگ‌های شستا است.

شستا با افزایش سرمایه بیش از ۱۰۵۲ درصدی، رکورد بزرگترین افزایش سرمایه تاریخ بازار سرمایه ایران را از آن خود کرد.

مهمترین انتصابات بهمن ماهی شستا

۱- هاشمی سرپرست تاصیکو

حسین هاشمی که دانش‌آموخته دکتری مهندسی صنایع و سیستم از دانشگاه تربیت مدرس است و سوابقی چون عضو هیئت مدیره تاصیکو، معاونت صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، عضویت اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی تهران را در کارنامه فعالیت‌های خود دارد.


بیشتر بخوانید:

۱۱شرکت به پرتفوی " شستا " اضافه شد


۲- رضا توکلی سرپرست تاپیکو شد.

۳- نصرالهی سرپرست هلدینگ سلولزی شستا شد.

ابراهیم نصرالهی کوشکی به عنوان سرپرست گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو) منصوب شد.

نصرالهی که دانش آموخته دکتری مدیریت مالی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان است. ریاست هیات مدیره شرکت صنایع قند نقش جهان، مشاور مدیرعامل شرکت صبا ابنیه ایرانیان، عضویت موظف در هیات مدیره و معاونت بازرگانی شرکت دخانیات ایران از جمله رزومه فعالیت‌های این مدیر جوان است.

۴-اعضای هیأت مدیره شستا معرفی شدند

سید میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی است و در حکمی ۳ انتصاب جدید در شستا را امضا کرد و در نهایت اعضای هیئت مدیره شستا به ترتیب زیر تکمیل شدند.

  • علی رستمی، مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی

  • سید امیر منصور برقعی، رئیس هیات مدیره سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی

  • محمد علیزاده، اصل مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی

  • محسن ناقدی، عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی

  • مصطفی زه‌تابیان، عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی

حامد ستاک، کارشناس بازار سرمایه در پاسخ به این پرسش که آیا بازگشایی شستا می‌تواند لیدری این نماد را به سمت مثبت شدن در پی داشته باشد، افزود: شستا یکی از سهم‌های بنیادی بازار است و افزایش سرمایه‌ با این حجم، می‌تواند برای هر سهمی، لیدری به همراه داشته باشد، اما عامل اصلی و تعیین‌کننده مثبتی بازار مربوط به شرایط کلی بازار است.

شرکت آنتی بیوتیک و سیمان آبیک در آستانه بورسی شدن

علی رستمی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی «شستا» در پاسخ به این پرسش که از زیرمجموعه‌های شستا چند شرکت تا پایان سال عرضه اولیه می‌شوند، به صدای بورس گفت: عرضه اولیه ۴ زیرمجموعه در برنامه‌های آینده شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی قرار دارد که آنتی بیوتیک و سیمان آبیک در اولویت ورود بورس هستند.

کد خبر 446712

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • نگاهی به عملکرد رایتل در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱/ جهش رایتل در بهار

    نگاهی به عملکرد رایتل در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱/ جهش رایتل در بهار

    شرکت خدمات ارتباطی رایتل در سه ماه نخست سال ۱۴۰۱ که با عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده‌است، با وجود پیچیده‌ترین شرایط تحریم‌های ظالمانه با تکیه بر نیروهای متخصص شرکت، دانش بومی و توانمندی داخلی کشور، در صنعت فن محور و دانش بنیان ارتباطات، از نظر شاخص‌های عملیاتی، تولیدی و درآمدی جهش خیره‌کننده‌ای را ثبت کرد و درآمد خود را نسبت به دوره مشابه سال گذشته ارتقا بخشید. این بهبود عملکرد علی‌رغم کاهش شدید محدودیت‌های کرونایی و فعالیت حضوری مراکز آموزشی و دانشگاهی نشان از ثمربخشی پروژه‌های توسعه رایتل دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبد الحمید IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    0 0
    شستا کی سهام افزایش سرمایه رابه حساب سهامداران اضافه می‌کند