موج نوسان در بازار فردا

در بازار امروز شاهد عقب‌نشینی دلار بودیم و با توجه به اخباری که از وین شنیده می‌شود و از ورود فرد بلندپایه از کره جنوبی به وین حکایت دارد، کمی دلار کاهشی شده است.

صدای بورس- مژده ابراهیمی؛ به نظر می‌آید که بازار فردا نوسانی خواهد بود و خوراک نوسان‌گیران که طی این مدت سود جذابی به جیب زده‌اند، مهیاتر خواهد شد.

هادی نصیری، مدیر اجرایی شرکت سبدگردان آسال در گفت‌وگو با صدای بورس گفت: بازار امروز در حالی به کار خود پایان داد که شاهد ادامه ریزش شاخص کل بودیم که با ۱۳۲۵۴ واحد منفی به ۱میلیون و ۳۶۲ هزار واحد رسید. در حالی که انتظار داشتیم در ابتدای هفته جاری مقاومت ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد را پشت بگذارد، اما با فشار فروش حقیقی‌ها شاهد ادامه ریزش‌ها بودیم.

وی افزود: حمایت معتبر بعدی حمایت استاتیک ۱ میلیون و ۳۵۰ هزار واحد است؛‌ همچنین شاخص هم‌وزن نیز نتوانست از محدوده مقاومتی ۳۶۶ هزار واحد عبور کند و در روز جاری با ۳۲۶۲ واحد منفی به محدوده حمایتی ۳۵۹ هزار واحد رسید و در صورت از دست دادن این محدوده حمایتی نیز امکان ریزش تا ۳۴۲ هزار واحد در آن دیده می‌شود.

به گفته مدیر اجرایی سبدگردان آسال، کلیت ابتدایی بازار فردا به نظر با منفی شروع به کار خواهد کرد و شاهد صفوف فروش در اکثر نمادها خواهیم بود و رفته رفته با توجه به این که شاخص هم‌وزن در محدوده حمایتی معتبری است، از صفوف فروش کاسته شده و به روند مثبت برگردد.

نصیری بیان کرد: بازار فردا به نظر می‌آید که بازار نوسانی خواهد بود و خوراک نوسان‌گیران که طی این مدت سود جذابی به جیب زده‌اند، مهیاتر خواهد شد.

این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: در بازار دلار امروز نیز شاهد عقب‌نشینی آن بودیم و با توجه به اخباری که از وین شنیده می‌شود و از ورود فرد بلندپایه از کره جنوبی به وین حکایت دارد، کمی دلار کاهشی شده است. با این حال افت شدید دلار در بلندمدت توجیه ناپذیر است. همچنین با توجه به خبرهای مذاکرات در صورت توافق گروه بانکی و گروه خودرویی برای سرمایه‌گذاری مناسب هستند.

کد خبر 444292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =