۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
« بمیلا » در اوج

شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد کسب بالاترین بازده ممکن را در دستور کار دارد.

شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد (سهامی عام) با هدف توزیع محصولات فولادی با شرایط رقابتی تأسیس شد. در ارتباط با تحقق هدف تحویل کالا با حداقل قیمت، شرکت با مطالعه بازار که شامل عرضه و تقاضا، تحلیل نوسانات قیمت، زمان تحویل کالا، وضعیت خطوط تولید و... است نسبت به بدست آوردن موقعیت‌های خرید مناسب اقدام می‌کند.
این شرکت نیز با درنظر گرفتن سود معقول ، توزیع به فروشندگان عمده و حتی پیمانکاران بزرگ و سازندگان تجهیزات را مد نظر قرار داده است. شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد در نظر دارد با گسترش فعالیت‌های خود به یک شرکت هلدینگ با سبد سرمایه‌گذاری متنوع تبدیل شود.
بمیلا با بهره‌گیری از تجربیات گسترده موسسین و فعالان صنعت آهن و فولاد کشور به منظور تامین منابع مالی لازم به منظور آغاز فعالیت‌های بازرگانی خرید، فروش، واردات و صادرات آهن و فولاد با سرمایه پیشنهادی ۵۰ میلیاردی توسط موسسین به اداره ثبت شرکت‌ها و سازمان بورس و اوراق بهادار ارائه شد و هم اکنون سرمایه شرکت با چندین مرحله افزایش سرمایه بالغ بر ۱.۱۳۵ میلیارد ریال است و با بیش از ۱۱.۰۰۰ سهامدار در بازار فرابورس فعال بوده و در شرف ارتقاء به بازار بالاتر هستیم.
با توجه به فعالیت اصلی شرکت «خرید، فروش، صادرات و واردات آهن و فولاد» و فعالیت فرعی شرکت ایجاد شعب و اعضاء و قبول نمایندگی در رابطه با موضوعات اصلی فعالیت‌های زیر به موضوع فعالیت شرکت اضافه شده است.
خرید و فروش سهام شرکت‌ها و استفاده از حق تقدم آنها
سرمایه‌گذاری در شرکت‌ها، استفاده از تسهیلات مالی و اعتباری داخلی و خارجی
خرید و فروش هرگونه اوراق بهادار، خرید و فروش محصولات پتروشیمی

چشم انداز
دستیابی به جایگاه شرکت‌های هلدینگ چند رشته ای تراز اول کشور
نامدارترین شرکت مورد اعتماد فعالان داخلی در حوزه بازار آهن و فولاد
گسترده ترین حضور فعال در بازارهای داخلی در حوزه‌های مرتبط با موضوع فعالیت شرکت

ماموریت
صیانت از دارایی‌های شرکت و افزایش ثروت سهامداران
کسب بالاترین بازده ممکن و بکارگیری تمام توان و استعداد به منظور بهبود ارزش دارایی‌های در اختیار
تامین سود پایدار و رو به رشد با استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف بازرگانی و اقتصادی
انتخاب بهینه قلمرو فعالیت‌های اقتصادی از میان فرصت‌های جذاب
بکارگیری رویکردهای دانش بنیان مبتنی بر بین المللی شدن
توانمندسازی و توسعه سرمایه‌های انسانی

اهداف و برنامه‌های فعالیت‌های جاری و بلند مدت
* تدوین برنامه مستمر استراتژیک ۵ سال آتی
* بازبینی مداوم استراتژی‌های سرمایه‌گذاری با هدف کاهش ریسک و افزایش سودآوری
* پیگیری استراتژی‌های معاملات بورس و افزایش سهم شرکت از سود سرمایه‌گذاری در آنها
* ارتقای سطح کمی معاملات از طریق جذب منابع مالی و اخذ تسهیلات گسترده از بانک‌ها
* تلاش همه جانبه در جهت اعتمادسازی مشتریان با هدف معرفی شرکت میلاد به عنوان تأمین کننده قابل اطمینان و خوش حساب
* تقویت کادر پرسنلی و تیم‌های کارشناسی به منظور استفاده مناسب و بهینه از منابع و فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری
* انجام آموزش‌های تخصصی به منظور ارتقاء سطح علمی و کیفی در کادر شاغل در شرکت اصلی و شرکت‌های زیر مجموعه
* تجهیز و تکمیل روش‌ها و مقررات خاص داخلی به منظور برقراری و استحکام نظام سرمایه‌گذاری در سایر شرکت‌های زیر مجموعه و فعالیت‌های عملیاتی آنها


  • بیشتر بخوانید:

انتصاب مدیرعامل جدید تیپیکو


شرکت‌های زیر مجموعه
شرکت نفت میلاد پارس
شرکت ارزش آفرینان میلاد
شرکت معدنی میلاد برنا ابرار

شرکت نفت میلاد پارس
شرکت نفت میلاد پارس (سهامی خاص) با ۱۰۰درصد متعلق به شرکت اصلی و از شرکت‌های دانش بنیان و نیز صادراتی کشور با سرمایه ۵۰۰ میلیارد ریال است که با هدف ارج نهادن به اصل پنجاهم قانون اساسی در خصوص حفظ محیط زیست و همچنین استفاده هرچه بهینه از منابع ملی و در راستای سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و با تکیه بر دانش و مهارت و تجربیات متخصصان دانشگاه و صنعت تاسیس شد به صورتی که در تحقیقات و انجام مطالعات نیم دهه بر روی انواع مواد نفتی، محصولات جانبی پالایشگاهی، پتروشیمی، شیمیایی و همچنین ضایعات حاصل از این صنایع که به نوعی در محیط گاه رها شده و یا به صورت ناقص و نهایی نشده که دارای عوارض زیست محیطی هستند مورد استفاده و کاربرد قرار می‌گیرند، شروع به انجام فعالیت در زمینه تبدیل و استفاده موارد فوق الذکر به محصولات کاملا کاربردی در صنایع نفت، روغن، پتروشیمی و شیمیایی در مقیاس صنعتی کرده است.

ارزش و جایگاه شرکت / کیفیتی برای محیط زیست
* تاکنون برش نفتی لوب کات (Lube Cut) در پالایشگاه‌های روغن سازی کشور بر اساس فرآیند استخراج با حلال شیمیایی و سمی فورفورال و همچنین حلال‌های تولوئن و متیل اتیل کتون به روغن پایه گروه ۱ تبدیل شده است. در کنار تولید محصول فوق، محصول دیگری با روغن استخراجی (Extract Oil) که مدتی است جهت استفاده در صنعت تایر سازی از آن به عنوان روغن فرآیند بهره گرفته می‌شود. در این راستا نفت میلاد پارس با استفاده از فرآیند جدید که با عنوان TDAE‪(Treat De aromatic Extraction)‬ است توسط متخصصان و پژوهشگران داخلی به شکل صنعتی درآمده است، موفق شده تا از Lube Cut بتواند محصولی منطبق با استانداردهای روز دنیا و استانداردهای محیط زیست تولید و به بازارهای داخلی و خارجی جهت صنایع لاستیک و تایرسازی عرضه کند که این محصول با حجم و تناژ بالا در حال حاضر در حال تولید و ارسال است.‬
* واحد CBFSاین واحد که کاملا بومی سازی شده و طراحی و اجراء آن تماما توسط پژوهشگران و متخصصان و صنعتگران داخلی انجام گرفته است به‌صورتی کاملا حرفه ای از طریق پالایش مواد پایین دستی نفتی شیمیایی و پتروشیمیایی حاصل از پالایش نفت خام، پتروشیمی، قطرانی، پارافین واکس، آروماتیک زدایی، پالایش مجدد و ... توانسته است به‌صورتی کاملا تخصصی اقدام به جداسازی و پالایش ترکیبات روغنی سنگین با دانسیته ۰۵/۱ و مشخصات BMCI ویژه و خاص صنعت دوده‌سازی کند.
* واحد استخراج (Blending)این واحد با استفاده از میکسرها (Blenders) در حال حاضر اقدام به تولید انواع روغن‌های صنعتی در حوزه لاستیک و رابرها با طیف وسیع کرده است، به صورتی که با استفاده از مواد اولیه حاصل از خطوط تولید پالایش TDAE و CBFS خود اقدام به تولید محصولات منطبق با استاندارد یا نیاز مشتریان و مشخصات ایشان بر اساس بازارهای داخلی و خارجی می‌کند.

چشم انداز
افزایش ظرفیت تولید در داخل و خارج از کشور
تنوع مستمر محصولات

شرکت ارزش آفرینان میلاد (سهامی خاص)
شرکت بازرگانی آهن و فولاد میلاد با توجه به رسالت اصلی خود که همان حفظ منافع سهامداران است و به منظور بهره مندی از تمامی پتانسیل‌های موجود در فضای کسب و کار به منظور کسب سود اقدام به تاسیس و راه اندازی شرکت‌های زیر مجموعه در حوزه بازار سرمایه و سهام کرده است. در سال ۱۳۹۳ با هدف فعالیت در بازار سرمایه و خرید و فروش سهام شرکت‌های بورسی و مدیریت و سبدگردانی سهام که ۱۰۰ درصد سهم شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد می‌باشد تاسیس شد.

چشم انداز
اقدام به داد و ستد سهام صنایع مختلف اعم از آهن و فولاد و حوزه‌های مرتبط با آنها.
معامله سهام و اوراق بهادار شرکت‌های دیگر برای شرکت و مشارکت مدنی با اشخاص حقیقی و حقوقی
حضور در بازار سهام داخل و خارج از کشور
حضور گسترده در کلیه عملیات مجاز که برای تحقق هدف‌های شرکت لازم و مفید است.

شرکت معدنی میلاد برنا ابرار (سهامی خاص)
موضوع فعالیت: خدمات معدنی شامل اکتشاف، استخراج و بهره برداری از معادن تولید و فرآوری مواد معدنی، خردایش و کانه‌آرایی و ذوب مواد معدنی و تاسیسات کارخانجات مربوطه و فلوتاسیون مواد معدنی، تولید مواد شیمیایی، تحلیل و مشاوره داده‌های آنالیز مختلف مواد معدنی از قبیل ایکس‌ آر دی، ایکس آر اف، آی سی پی، سرمایه‌گذاری مستقیم در ایجاد و توسعه راه اندازی طرح‌های تولیدی، معدنی، اخذ نمایندگی از شرکت‌های داخلی و خارجی در حیطه مواد معدنی و کارخانجات مرتبط و تهیه طرح‌های اکتشافی و بهره‌برداری از معادن و کلیه فعالیت‌های مرتبط با مواد معدنی، حفاری پودری و مغزی است. این شرکت هم اکنون مالک بزرگترین معدن بور کشور است که با انجام اکتشافات و استخراج در فرآیند تولید اسیدبوریک مورد نیاز کشور اقدام کرده است. شرکت معدنی میلاد برنا ابرار (سهامی خاص) در تاریخ ۱۸/ ۰۳/۱۳۹۹ با سرمایه ۲۰ میلیارد ریال تاسیس و مرکز اصلی شرکت استان زنجان، زنجانرود است و سرمایه شرکت هم اکنون مبلغ ۱.۶۵۰ میلیارد ریال است و ۳۰ درصد از سهام این شرکت متعلق به شرکت توسعه و بازرگانی آهن و فولاد میلاد است.

چشم انداز
همکاری با شرکت‌های خارجی در راستای توسعه و پیشرفت ، اکتشاف استخراج و فرآوری
فزایش حداکثری ارزش افزوده از محل فروش محصولات فرآوری شده ماده معدنی بور
انتقال تجربه در خرید ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز جهت عملیات دپو و استخراج مواد معدنی در سطح کشور
ساخت بزرگترین کارخانه اسیدبوریک و بررسی استراتژی جایگزین واردات و همچنین توسعه صادرات است.
تامین نیاز مواد اولیه تولیدکنندگان مواد شوینده، پشم شیشه، عایق و دیگر صنایع از جمله دارویی، شیمیایی و کشاورزی و... .

کد خبر 443962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =