صدرنشینی « واسطه گری مالی یکم »

صندوق‌ «واسطه گری مالی یکم»، «سپهر کاریزما» و «بذر امید آفرین» به ترتیب با کسب ۵.۸۵، ۲.۹۱ و ۲.۹ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس روند خنثی در پیش گرفت. شاخص کل بورس در این هفته از ۱,۲۹۵ هزار واحد، با ۶ هزار واحد افزایش، به ۱,۳۰۱ هزار واحد رسید. در هفته منتهی به ۲۹ آذر ‌ماه صندوق‌های قابل معامله در راس صندوق‌های پربازده قرار گرفتند.

صندوق‌ «واسطه گری مالی یکم»، «سپهر کاریزما» و «بذر امید آفرین» به ترتیب با کسب ۵.۸۵، ۲.۹۱ و ۲.۹ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند. در هفته گذشته ورود پول به صندوق‌های سرمایه‌گذاری منفی بود. خالص خروج وجه نقد از کل صندوق‌های سرمایه‌گذاری ۴۰,۳۴۴ میلیارد ریال بود که صندوق‌های درامد ثابت با ۲۵,۵۷۷ هزار میلیارد ریال بیشترین خروج وجه نقد را داشتند. در این هفته صندوق‌های بازارگردانی با خالص ورود ۹,۶۹۰ هزار میلیارد ریال بیشترین ورود نقد داشتند. نماگر خالص ارزش دارایی‌های صندوق‌ها در انتهای این هفته بر روی عدد ۴ میلیون و ۹۳۴ هزار میلیارد ریال ایستاد. صندوق‌ها به طور کلی ۲۴ درصد در سهام، ۴۴ درصد در اوراق بدهی و ۳۱ درصد از دارایی‌ها را در وجه نقد و سپرده بانکی، مستعد سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

صدرنشینی « واسطه گری مالی یکم »

کد خبر 443451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =