فولاد هرمزگان برای بومی سازی نیازهای صنایع دریایی اعلام آمادگی کرد

دکتر عطاالله معروفخانی در دیدار با امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، نیروی دریایی را تأمین کننده امنیت منطقه و سایه این امنیت را ضامن فعالیت تلاشگران و صنعتگران در جبهه اقتصادی خواند.

به گزارش صدای بورس، مدیرعامل فولاد هرمزگان با بیان اینکه همکاری دوجانبه خوبی بین صنایع دریایی و صنعت فولاد کشور بر قرار است، اظهار کرد: فولاد هرمزگان قادر به تولید فولادهای با استحکام بالا است و هم اکنون نیز بخشی از گریدهای مورد نیاز صنایع دریایی را تامین می‌کند.

وی با اشاره به توان بالای متخصصان داخلی و پیشرفتی که در صنایع فولادی ایجاد شده گفت : ما دارای پیشرفته‌ترین خط تولید تختال هستیم و با کیفیت‌ترین محصول فولادی را تولید می‌کنیم و می‌توانیم نیازهای سایر صنایع را تولید کنیم.

دکتر معروفخانی آمادگی خود را برای همکاری بیشتر با صنایع دفاعی اعلام و اظهار کرد: مشتاقیم تا نیازهای صنایع دفاعی کشور مخصوصا صنایع نیروی دریایی را با بررسی‌های کارشناسی و استفاده از دانش داخلی ، بومی سازی کرده و این نیازها را رفع نمائیم.

امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدار گفت: برای ما افتخار بزرگی است که فولاد هرمزگان را در مدارج بالاتر ببینیم. وی خطاب به معروفخانی گفت : با این روحیه‌ای که من از شما می‌بینم این مهم قطعاً رقم خواهد خورد.

وی با اظهار اینکه در حوزه دریایی ظرفیت‌های بسیار زیادی در استان هرمزگان وجود دارد، بیان کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با شرکت‌های فولادی همکاری مستمری دارد و امیدواریم بتوانیم نیاز صنایع دریایی این استان را از هرمزگان تهیه کنیم .

دریادار ایرانی با تاکید بر توان داخل اظهار امیدواری کرد : ناو شکن بعدی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران انشاالله با همت شرکت فولاد هرمزگان و کاملاً بومی استان هرمزگان خواهد بود.

کد خبر 443369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =