حضور ایرانول در نمایشگاه بین المللی فولاد ایران

شرکت نفت ایرانول در راستای ارتباط بیشتر با صنعت، کسب سهم بازار بیشتر، معرفی محصولات جدید  و توسعه فضای رقابتی در این نمایشگاه حضور یافت.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی فولاد ایران (سمپوزیوم فولاد) که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود، از تاریخ ۲۳ الی ۲۵آذر ماه با حضور بیش از ۲۰۰‌ شرکت‌ فعال صنعت فولاد در جزیره کیش برگزار گردید.

این نمایشگاه با حضور محمدرضا نوایی لواسانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، عباس نجفی‌زاده رئیس انجمن فولاد ایران، امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان و جمعی از مدیران فعال صنعت فولاد در محل نمایشگاه بین‌المللی کیش آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه که بیش از، ۲۰۰ شرکت فعال در عرصه‌ معدن، فولاد و نورد و روانکار حضور داشتند با هدف بررسی راهکارهای توسعه تولید و رفع موانع تولید و چالش‌های صنعت فولاد به تبادل نظر پرداختند.


بیشتر بخوانید:

رونمایی از محصولات جدید شرکت نفت ایرانول


در حاشیه نمایشگاه فولاد؛ با هدف ایجاد تعامل بیشتر با شرکتهای بزرگ صنعت فولاد، مدیران عامل و هیئت همراه شرکت های فولاد اکسین ، فولاد خوزستان، صبا فولاد خلیج فارس، ماد کوش، جمکو، ایران ترانسفو، گروه ملی صنعت فولاد، گسترش فناوری خوارزمی و... از غرفه ایرانول بازدید کردند و طی جلساتی با حضور دکتر محمد زارع پور اشکذری از نزدیک به تبادل نظر و گفتگو پرداختند.

زارع پور اشکذری در این جلسات اظهار نمود: ایرانول یکی از بزرگترین شرکتهای تولیدکننده روانکار در کشور است که سهم مهمی در رونق صنعت کشور را بر عهده دارد و ارتباط موثر با صنایع مرتبط می‌تواند وضعیت رقابتی این شرکت در بازار را تقویت کند.

گفتنی است، طی سه روز برگزاری این نمایشگاه؛ غرفه شرکت نفت ایرانول با استقبال گسترده و چشمگیر بازدیدکنندگان از جمله مدیران و متخصصان صنعت فولاد و عموم بازدیدکنندگان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه تخصصی صنعت فولاد ایران است که در محل نمایشگاههای دائمی کیش از تاریخ ۲۳ تا ۲۵ آبان ماه ، از ساعت ۱۷ الی ۲۲ برگزار شد.

کد خبر 443179

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =