رونمایی از محصولات جدید شرکت نفت ایرانول

از محصولات جدید شرکت نفت ایرانول با حضور حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رونمایی شد.

به گزارش صدای بورس، مراسم رونمایی از محصولات جدید شرکت نفت ایرانول ۱۶ آذر ۱۴۰۰ با حضور حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و علی رستمی مدیرعامل شستا در محل پالایشگاه روغن سازی تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم از پروژه موم گیری با حضور وزیر کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل شستا بازدید به عمل آمد و از محصولات جدید رونمایی شد.

در این مراسم از ۷ محصول جدید رونمایی تجاری سازی شد. محصولات ضد یخ جدید با پایه شیمیایی آلی که تفاوت آنها با سایر محصولات معدنی، دوستدار محیط زیست بودن آنهاست.
ایـرانـول COOLMAX و هایپر سیال خنک کننده، ضد یخ و ضد جوش از دیگر محصولاتی بود که رونمایی شد و جهت استفاده در انواع خودروهای سـبک، سـواری، ون، کامیونت و مینی بوس و سنگین‌تر، تریلر، کامیون و اتوبوس است.

ایرانول موتورو MOTOROW ۱۰w-۴۰ روغن موتور سیکلت بنزینی چهار زمانه نیز جـهـت استفاده در موتور سیکلت چهار زمانه بنزینی و غیر اتوماتیک کاربرد دارد و دارای مشخصات استاندارد JASO MA انجمن استاندارد اتومبیل ژاپـن است.
ایـرانـول ATF SP-IV و ATFCVT روغن دنده اتوماتیک خودرو از دیگر محصولات موتوری است که برای خـودروهـای سـواری ژاپـنـی و کـره‌ای بـا گیربکس‌های ۴، ۵ و ۶ سرعته مورد استفاد قرار می‌گیرد.
ایــرانــول رونیا پلاس API SN PLUS ۵W-۳۰ روغـــــن مـوتـور بنــزیـنــــی است که مطابق با بالاترین سطوح کارایی API تولید شده و برای مصرف در خودروهای بنزینی با تکنولوژی موتور TGDI طراحـی شده و با کاهش پدیده LSPI از موتورهای بنزینـی توربو شارژ محافظت می‌کند.

ایرانول TOP ENGINE E۵ با استفاده از روغن پایه نیمه سنتتیک و مواد افزودنی مرغوب، جهت مصرف در موتورهای دیزلی سنگین مطابق با استاندارد سطح آلایندگی یورو ۵ و پایین‌تر برای تمامی فصول و شرایط آب و هوایی ایران تولید شده است.

محصول جانبی این واحد ماده‌ای بنام اسلاک وکس است که یکی از شاخص‌های اختصاصی آن OIL CONTENT یا میزان روغن موجود در وکس است. با پایین آمدن آن علاوه بر افزایش کیفیت وکس منجر به افزایش سوددهی خواهد شد.
شایان ذکر است، شرکت نفت ایرانول همواره بر تولید محصولات با کیفیت تاکید داشته و امروزه با تکمیل محصولات خود متناسب با استانداردهای جهانی و تنوع در محصولات مجموعه‌ای پیشرو در این عرصه محسوب می‌شود.

کد خبر 442625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =