آخرین خبر از بورسی شدن سرخابی‌ها/ فرابورس منتظر آقای مشاور پذیرش

سرپرست شرکت فرابورس گفت: اطلاعات درخواست شده از ۲ تیم پر طرفدار پایتخت هنوز تحویل داده نشده است و همچنان منتظر تکمیل این اطلاعات هستیم.

صدای بورس- محبوبه قرمزچشمه؛ بدهی‌های نامشخص و زیان انباشته، نبود شفافیت، افشا نشدن صورت‌های مالی، پرونده‌های مالی بین‌المللی بازیکنان و مربیان از جمله مهمترین موضوعات بر سر راه بورسی شدن پرسپولیس است. دولت دوازهم تلاش بسیاری کرد که بورسی شدن پرسپولیس را به نام خود ثبت کند اما هنوز ۶ ماه بعد از دولت سیزدهم نیز هیچ خبر خاصی از بورسی شدن سرخابی‌ها نیست.

میثم فدائی، سرپرست شرکت فرابورس ایران در پاسخ به این پرسش که بورسی شدن پرسپولیس و استقلال در چه مرحله‌ای است، به صدای بورس گفت: اطلاعات درخواست شده از این ۲ تیم پر طرفدار هنوز تحویل داده نشده است و همچنان منتظر تکمیل این اطلاعات هستیم.

مینا سادات کابلی، مدیر پذیرش فرابورس نیز در ارتباط با بورسی شدن دو تیم استقلال و پرسپولیس به صدای بورس بیان کرد: شرکت کارگزاری بانک سامان مشاور پذیرش تیم پرسپولیس و شرکت تامین سرمایه تمدن مشاور پذیرش تیم استقلال است و اطلاعات مربوط به مراحل پذیرش این دو باشگاه تهرانی را باید این دو شرکت کارگزاری اعلام کنند.

عامل به تعویق افتادن پذیره‌نویسی پرسپولیس

حمید رضا مهرآور، مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک سامان در پاسخ به این پرسش که ارسال مدارک مورد تقاضای فرابورس در چه مرحله‌ای است، به صدای بورس گفت: اطلاعات و مدارک مورد نیاز باید توسط حسابرس و شرکت مورد نظر به کارگزاری بانک سامان تحویل داده شود، دنبال این هستیم که شرایط فراهم شود، هر زمان که اطلاعات به کارگزاری سامان تحویل داده شود، بررسی و تکمیل پرونده انجام و در نهایت به فرابورس تحویل داده می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا عدم شفافیت و پرونده‌های مالی بین‌المللی بازیکنان عامل به تعویق افتادن پذیره‌نویسی پرسپولیس است، بیان کرد: مشکل خاصی در بورسی شدن این تیم سرخابی وجود ندارد. تعلل پیش آمده به دلیل تغییر دولت و جابجایی وزرا است.


بیشتر بخوانید:

باشگاه ها محل پول شویی/ فاصله پرسپولیس تا بورسی شدن چقدر است؟


طولانی شدن روند بورسی شدن پرسپولیس

مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک سامان در ارتباط با طولانی شدن روند بورسی شدن پرسپولیس افزود: هفته پیش جلساتی در ارتباط با بورسی شدن پرسپولیس داشتیم. وزارت ورزش، پرسپولیسی‌ها و سازمان خصوصی‌سازی به دنبال بورسی شدن این تیم هستند. در حقیقت موضوع بورسی شدن پرسپولیس زنجیره‌ای به هم متصل است و با توجه به آنکه اتفاق مهمی است، ان شاء الله به زودی بورسی می‌شود.

وی در نهایت گفت: به عنوان شرکت کارگزاری، کار ما این است که پرونده را به سرانجام برسانیم بنابراین زمانی که مدارک تحویل کارگزاری داده شود، به سرعت موضوع پیگیری و بررسی می‌شود و نتایج به سازمان فرابورس ارائه می‌شود.

کد خبر 443166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =