۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
مرکز رمزارز دنیا کجاست؟

این روزها رقابت برای ایجاد بزرگترین شهر رمزارز در آمریکا تشدید شده و میامی قرار است سود حاصل حاصل از میامی‌کوین را در اختیار شهروندان قرار دهد.

به گفته فرانسیس سوارز، شهردار میامی هر شهروند این شهر که کیف پول دیجیتال دارد می‌تواند سود سهام بیت‌کوین خود را دریافت کند.

به گزارش صدای بورس، او در مصاحبه‌ای در ۱۱ نوامبر گفت: ما اولین شهر در آمریکا و دنیا هستیم که سود حاصل از بیت‌کوین را مستقیم به ساکنان شهر می‌دهیم.

شهرداری میامی ارز دیجیتالی به نام میامی‌کوین را راه‌اندازی کرد تا این ارز با تولید بازدهی، پلتفرمی برای تامین مالی پروژه‌های شهرداری میامی باشد.

۲۱ میلیون دلار بازدهی
سرمایه‌گذاری میامی‌کوین حدود ۲۱ میلیون دلار بازدهی ایجاد کرد.کیف پول این ارز به دستور شهرداری سپرده‌ها را برای تامین مالی پروژه‌ها به دلار تبدیل می‌کند.

حتی شهردار اعلام کرده که اگر بازدهی‌ها خوب باشد می‌توان نیازهای مالیاتی شهر را پوشش داد و از شهروندان مالیات نگرفت.

دریافت بیت‌کوین رایگان
قبلا ساکنین برای دریافت سود بیت‌کوین رایگان مجبور به داشتن میامی‌کوین بودند اما حالا هر شهروندی می‌تواند بیت‌کوین رایگان خود را دریافت کند.

شهردار میامی در مصاحبه خود گفت: ما برای همه شهروندانی که کیف پول دیجیتال دارند از بازدهی مثبت میامی‌کوین سود واریز می‌کنیم.

به گفته او، این سود به صورت ارز دیجیتال بیت‌کوین در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد. هدف نهایی این است که بیت‌کوین دست افراد بیشتری برسد.


بیشتر بخوانید:

بازار ۳ هزار میلیارد دلاری


حقوق بیت‌کوینی
شهردار میامی یکی از حامیان بزرگ بیت‌کوین است و همین هفته پیش او و شهردار نیویورک اعلام کردند که قرار است حقوق خود را به صورت بیت‌کوین دریافت کنند.

شهردار سوارز قبلا هم اعلام کرده بود که قصد دارد شهر میامی را با تصویب پیشروترین قوانین ارز دیجیتال به مرکز اصلی رمزارز در آمریکا تبدیل کند.

همچنین قرار است در این شهر کنفرانس بیت‌کوین برگزار شود و این کنفرانس‌ها کمک می‌کند تا میامی هر روز بیشتر به سمت پول دیجیتال قدم بردارد.

رقابت میان میامی و تگزاس
به دنبال این اخبار قیمت سکه میامی ۱۸ درصد افزایش یافته و حالا در قیمت ۰/۰۲۳۶ معامله می‌شود.

از طرفی به نظر می‌‎رسد حالا رقابت میان میامی و تگزاس برای پیشرو بودن در ارز دیجیتال شدت گرفته است.

تگزاس حجم وسیعی از استخراج و میامی حامیت مردم از ارز دیجیتال را دنیا را در دست دارد.

کد خبر 441288

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =