امکان قطع  برق مراکز مجاز استخراج رمزارز

مجری طرح تامین برق رمزارزها گفت: مراکز مجاز استخراج رمزارز، برای کنترل بیشتر، مجهز به کنتور هوشمند شدند.

به گزارش صدای بورس، از الزامات قانونی که وزارت نیرو باید درباره استخراج کنندگان رمزارز انجام دهد، نصب کنتورهای هوشمند است. کنتورهای هوشمند میزان مصرف را به صورت لحظه‌ای نظارت و از راه دور برای مراکز کنترل برق ارسال می‌کند.

او گفت: نصب کنتورهای هوشمند فقط قرائت لحظه‌ای مصرف مراکز استخراج رمزارز را امکان‌پذیر نکرده، بلکه امکان کنترل از راه دور را هم به وجود آورده و می‌توانیم از راه دور اقدام به قطع برق این مراکز کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به گفته مجری طرح تامین برق رمزارزها، طبق مصوبه هیئت وزیران در سال ۱۳۹۸، در ایامی که شبکه برق محدودیت دارد، استفاده مراکز مجاز استخراج رمزارز از این شبکه، ممنوع است. اگر شبکه محدودیتی نداشته باشد، تامین برق آن‌ها انجام خواهد شد، اما در زمان صدور مجوز نیز به این گروه از صنایع اعلام شده که در زمان اوج مصرف، نمی‌توانند از شبکه سراسری برق مصرف کنند باید تامین برق را از روش‌های خودتامین انجام دهند.

کد خبر 453407

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • کشف مزرعه غیر مجاز استخراج ارز دیجیتال

    کشف مزرعه غیر مجاز استخراج ارز دیجیتال

    بزرگترین مزرعه غیر مجاز استخراج ارز دیجیتال با ۷۶۰ دستگاه ماینر در اصفهان کشف شد.

  • بانک‌های ایران باید از متاورس استفاده کنند

    بانک‌های ایران باید از متاورس استفاده کنند

    استاد ایرانی دانشگاه میسوری غربی آمریکا خطاب به بانک‌ها گفت: بانکداری دیجیتال شدیداً روبه‌رشد است و استفاده از هوش مصنوعی و متاورس در آن الزامی است.

  • مرکز رمزارز دنیا کجاست؟

    مرکز رمزارز دنیا کجاست؟

    این روزها رقابت برای ایجاد بزرگترین شهر رمزارز در آمریکا تشدید شده و میامی قرار است سود حاصل حاصل از میامی‌کوین را در اختیار شهروندان قرار دهد.

  • ایرانی ها عاشق استخراج رمزارز هستند

    ایرانی ها عاشق استخراج رمزارز هستند

    گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس نشان می‌دهد ایران دارای ذخایر بزرگ گاز و نفت است و یکی از ارزان‌ترین قیمت‌های برق در جهان را دارد و طبیعی است با این قیمت برق سرمایه‌گذاری مجاز و غیرمجاز در صنعت استخراج رمزارز، جذابیت اقتصادی بالایی داشته باشد.

  • تهدید چین هم اثر نداشت!

    تهدید چین هم اثر نداشت!

    بیت کوین یک تن در مقابل تهدید های محدودیتی چین ایستادگی کرد و دربازار رمزارزها توانست به قیمت های خوبی برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =