عرضه محصولات پتروشیمی تندگویان در بازار داخلی

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان با اشاره به رشد ده درصدی تولیدات این مجتمع در هفت ماه نخست ۱۴۰۰، گفت: پتروشیمی شهید تندگویان با فروش تمام محصولات خود در بازار داخلی، از شرکت‌های پیشرو در حمایت از تولید ملی است.

به گزارش صدای بورس، مدیرعامل بانک تجارت و جمعی از مدیران این بانک از پتروشیمی شهید تندگویان بازدید کردند.

سید رضا قاسمی شهری در جریان این بازدید و دیدار، با اشاره به تولیدات مختلف این مجتمع گفت: با وجود محدودیت‌ها و مشکلات ناشی از تحریم و شیوع ویروس کرونا، کارشناسان شرکت دستاوردهای بسیار ارزشمندی را از ابتدای سال تاکنون بدست آوردند، از جمله آن‌ها می‌توان به رشد ۱۰ درصدی تولیدات در ۷ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، بومی‌سازی قطعات و تجهیزات، کسب رکوردهای جدید تولید و تنوع سبد محصولات اشاره کرد.

وی، عرضه تمامی محصولات این شرکت به بازار داخلی را در راستای حمایت از تولید ملی عنوان کرد.

قاسمی شهری خاطرنشان کرد: بی‌شک همراهی و همکاری بانک تجارت، که از بانک‌های موفق و سرآمد در حمایت از صنعت کشور به ویژه صنعت پتروشیمی است، نقش ویژه‌ای در دستیابی به این موفقیت‌ها داشته که از همکاری صمیمانه همه زحمتکشان این بانک به ویژه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره محترم این بانک تقدیر و تشکر می‌کنم.

به گزارش ایپنا، مدیر عامل بانک تجارت نیز در این دیدار با اشاره به همکاری‌های گسترده این بانک و پتروشیمی شهید تندگویان از آمادگی بانک تجارت جهت پشتیبانی بیشتر از فعالیت‌های شرکت به ویژه در زمینه تولید و تحقیقات خبر داد.

هادی اخلاقی فیض آثار افزود:پتروشیمی شهید تندگویان در عرصه نوآوری و تحقیق از شرکتهای پیشرو و سرآمد پتروشیمی است و تنوع تولیدات آن در سال‌جاری و همچنین تولید گرید چادر مشکی و سایر گریدها در سال گذشته ازجمله دستاوردهای مثال زدنی و قابل تقدیر آن است.

کد خبر 441126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =