دارایکم و پالایش امروز را نزولی تمام کردند

صندوق پالایشی یکم و مالی یکم امروز با افت قیمت مواجه شدند.

به گزارش صدای بورس، امروز صندوق پالایشی یکم با ۰.۶ درصد افت نسبت به روز گذشته به قیمت ۶۸ هزار و ۰۹۰ ریال رسید؛ دارایکم هم ۱.۵۲ درصد افت داشت.

در پایان دادوستد امروز، حجم معاملات صندوق پالایشی یکم ۱۹ میلیون و ۸۹۴ هزار و ارزش آن به ۱ میلیارد و ۳۵۴ میلیون و ۴۹۱ هزار رسید و به این ترتیب پالایش با افت قیمت همراه بود.

حقیقی ها با ۹۹.۳ درصد و قیمت ۱۹ میلیون و ۷۷۱ هزار و حقوقی ها با ۰.۶ درصد و قیمت ۱۲۳ هزار و ۲۵۳ ریال خریدار بودند. در مقابل حقیقی ها و حقوقی ها به ترتیب با ۹۹.۴ درصد و ۰.۵ درصد برگه سهم فروختند.

دارایکم و پالایش امروز را نزولی تمام کردند

دارایکم هم افت کرد

دارا یکم هم امروز به قیمت نهایی ۱۰۹ هزار و ۶۹۰ ریال رسید. حجم معاملات این ای تی اف به ۶ میلیون و ۹۴۳ هزار و ارزش معاملات به ۷۶۱ میلیون و ۵۶۵ هزار رسید.

حقیقی های بازار با ۹۹.۴ درصد و حقوقی ها با ۰.۵ درصد خریدار و در مقابل حقیقی ها با ۹۹.۴ درصد و قیمت ۶ میلیون و ۹۰۵ هزار و حقوقی ها با ۰.۵ درصد و قیمت ۳۷ هزار و ۹۳۵ ریال فروشنده بودند.

دارایکم و پالایش امروز را نزولی تمام کردند

کد خبر 440385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد نایب سالکی FR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    0 0
    باسلام و احترام پالایش یکم بیش از یک سال است‌ که‌ سهامداران خود را با ضرر و زیان همراه ساخته است و از اعتماد کردن به مسئولان که ثروت توضیح می‌کردند سخت پشیمان کرده است...