ماجرای احضاریه معاون برنامه ریزی هلدینگ خلیج فارس چه بود؟

مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج گفت: احضار معاون برنامه ریزی هلدینگ خلیج فارس مربوط به رفع ابهامات در پرونده هلدینگ شستان است.

به گزارش صدای بورس، مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس درباره احضاریه معاون برنامه ریزی هلدینگ خلیج فارس گفت: احضار میثم امیری ربطی به فعالیت ایشان در هلدینگ خلیج فارس ندارد بلکه مربوط به رفع ابهاماتی در خصوص پرونده هلدینگ شستان است.

جواد گلی مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس با اعلام این خبر تاکید کرد: احضار میثم امیری معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ خلیج فارس ربطی به فعالیت وی در هلدینگ خلیج فارس ندارد بلکه احضار او به دلیل ابهاماتی است که در پرونده هلدینگ شستان بوده است.


بیشتر بخوانید:

وعده جبران ضرر پالایش یکم به کجا رسید؟ / پیشنهاد هفتم چرا اجرایی نمی‌شود؟


وی در خصوص این احضاریه اعلام کرد: این احضاریه برای رفع پاره ای از توضیحات و ابهامات در پرونده است که ظرف یک تا دو روز آینده حل و فصل خواهد شد و میثم امیری به محل کار خود باز برمی گردند.

وی با تاکید بر انتشار اخبار گوناگون و حاشیه ای در رسانه ها گفت: در شرکت تجارت صنعت پتروشیمی هیچ گونه احضاریه ایی صورت نگرفته است و فقط این احضاریه برای پرونده هلدینگ شستان بوده است.

به گزارش سهام انرژی، از ساعاتی قبل پس از احضار معاون برنامه ریزی هلدینگ خلیج فارس برخی از رسانه ها با حاشیه سازی و اعلام دستگیری گسترده تر اقدام به انتشار و گمانه زنی های متعددی کرده اند که بیشتر آن ها جنبه حدس و گمان دارد.

کد خبر 439892

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =