سومین دوره آموزشی «بانکداری نوین» برگزار می شود

 سومین دوره آموزشی «بانکداری نوین» ویژه مدیران عامل، اعضای هیئت‌مدیره و هیئت‌عامل بانک‌ها کمی متفاوت‌تر از دوره‌های پیشین برگزار می‌شود.

به گزارش صدای بورس، سومین دوره آموزشی بانکداری نوین در روزهای ۲۱ و ۲۲ مهرماه با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس‌کل بانک مرکزی و معاونان آن‌ها و مدیران عامل، اعضای هیئت‌مدیره و هیئت‌عامل بانک‌های کشور برگزار می‌شود.

این دوره در ۲ روز برگزار خواهد شد. در سومین دوره آموزشی «بانکداری نوین» شاهد حضور مسئولان و مدیران ارشد بانکی و اقتصادی کشور در کنار مدیران بانک‌های کشور خواهیم بود.

بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده برای این دوره، در روز چهارشنبه، ۲۱ مهرماه، موضوع «بانکداری بین‌المللی» با تدریس دکتر مصطفی‌ بهشتی‌روی آغازگر سومین دوره آموزشی «بانکداری نوین» خواهد بود. در ادامه در موضوع «نظام‌های پرداخت» ۲ برنامه برای مدیران ارشد نظام بانکی کشور در نظر گرفته شده است، اولین برنامه، مبحث آموزشی «نظام‌های پرداخت» است که دکتر پیام حنفی‌زاده آن را تدریس خواهد کرد و پس از آن میزگردی با حضور دکتر مهران محرمیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی، مرتضی ترک تبریزی، عضو هیئت‌مدیره بانک تجارت و با مدیریت صادق فرامرزی، مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک صادرات برگزار می‌شود. در این میزگرد مباحث رگولاتوری، موارد بین بانکی و دیگر موارد مربوط به نظام پرداخت به بحث گذاشته خواهد شد.

پنج‌شنبه، ۲۲ مهرماه با حضور وزیر اقتصاد و رئیس‌کل بانک مرکزی و مدیران عامل بانک‌ها در ابتدای شروع روز دوم دوره آموزشی «بانکداری نوین» برنامه‌های هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران رونمایی خواهد شد، پس از آن میزگردی با حضور دکتر احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکتر علی صالح‌ابادی، رئیس‌کل بانک مرکزی و با مدیریت دکتر عباس معمارنژاد، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزیر اقتصاد با موضوع «راهبردهای نظام بانکی» برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

نگاهی به کارنامه ۲۰۰ روزه بازار


در ادامه برنامه‌های روز دوم این دوره، میزگرد دیگری با عنوان «فرصت‌ها و تهدیدهای فعلی صنعت بانکداری» با حضور دکتر عباس معمارنژاد،‌ معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزیر اقتصاد، دکتر طهماسب مظاهری، رئیس‌کل اسبق بانک مرکزی، محمدرضا ساروخانی، عضو هیئت‌مدیره بانک پاسارگاد، فرشاد حیدری، مدیرعامل اسبق بانک ملی و رئیس موسسه علوم بانکی بانک مرکزی و با مدیریت دکتر محمد مراد بیات، مدیرعامل مرکز فابا برگزار می‌شود.

پایان سومین دوره آموزشی «بانکداری نوین» تدریس موضوع «مدل‌های نوین اعتبارسنجی» توسط دکتر محمد جلیلی،‌ مدیرعامل پیشین شرکت اعتبارسنجی ایران است.

از برنامه‌های جنبی سومین دوره آموزشی «بانکداری نوین» می‌توان به گفت وگوهای رسانه‌ای با مدیران ارشد نظام اقتصادی و بانکی کشور اشاره کرد. همچنین در این رویداد بستری فراهم شده است تا مدیران ارشد نظام بانکی کشور در کنار مدیران و مسئولان ارشد کشور درباره مسائل نظام بانکی کشور در محیطی مناسب به بحث و گفت‌وگو بنشینند.

به گزارش فابانیوز،‌دوره‌های آموزشی «بانکداری نوین» با همکاری مرکز فابا و پژوهشکده امور اقتصادی، وزارت امور اقتصاد و دارایی و با حمایت معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصاد و دارایی برگزار می‌شود. تا کنون ۲ فصل از این دوره‌ها برگزار شده است و در ادامه شاهد برگزاری ۲ فصل دیگر خواهیم بود.

کد خبر 439726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =