استخدام «مسئول دفتر-خانم»

یک شرکت سبدگردان در تهران آگهی استخدام «مسئول دفتر-خانم» منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت سبدگردان شرایط زیر عنوان شده است:

  • مدرک تحصیلی: کارشناسی
  • سابقه کاری: حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط
  • شرایط اداری: مسلط به امور اداری، مسلط به نرم افزار office، مسلط به شیوه نامه نگاری اداری
  • سایر شرایط: آشنایی با قوانین و مقررات بازار سرمایه به ویژه صندوق های سرمایه گذاری و سبدگردانی،متعهد و پیگیر، دارای انگیزه و توانایی ارتباط با مشتریان، دارای روابط عمومی بالا، مسئولیت پذیر، منظم، صبور و دقیق

رزومه خود را با ذکر سمت «مسئول دفتر» به آدرس زیر ارسال کنید:

Mailforbourse@yahoo.com


بیشتر بخوانید:

کد خبر 438698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =