۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
ارزش دلار کمی نوسان داشت

ارزش دلار در برابر ارزهای مهم دیگر در دنیا نوسان بسیار کمی را تجربه کرد.

به گزارش صدای بورس، مرکز آمار انگلیس در گزارشی اعلام کرد، اقتصاد این کشور در سه ماه منتهی به جولای ۳.۶ درصد رشد کرده که این عملکرد ۰.۲ درصد کمتر از رشد ثبت شده بازه منتهی به ماه قبل بوده است. سال قبل اقتصاد انگلیس ۱۰ درصد کوچک شده بود که بدترین عملکرد اقتصاد این کشور طی سه قرن اخیر و یکی از پایین ترین سطوح رشد در بین کشورهای اروپایی و جهان بود. امسال اما آمارهای تولید و تجاری رفته رفته وضعیت امیدوار کننده تری پیدا کرده است.

شاخص دلار (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است)

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۰۸ درصد افزایش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۲.۶۴۲ واحد بسته شد. (شاخص دلار معمولا در برابر شش ارز مهم جهانی یا ۱۰ ارز برتر جهانی بیان می شود که شاخص دلار شاخص ۱۰ ارزی و در بردارنده تغییرات قیمتی دلار مقابل ارزهای: یورو، پوند انگلیس، روپیه هند، دلار استرالیا، دلار کانادا، دلار سنگاپور، فرانک سوییس، رینگت مالزی، ین ژاپن و یوان چین است)


بیشتر بخوانید:

ارزش دلار صعودی شد


نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۰۸۹ دلار اعلام شد.

ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۰۶ درصد کاهش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۸۳ دلار مبادله شد. یورو ۰.۰۷ درصد پایین رفت و با ماندن در کانال ۱.۱۸ به ۱.۱۸۱ دلار رسید.

ارزهای آسیایی

به گزارش ایسنا، در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۱ درصد افزایش به ۱۰۹.۹۴۳ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۳۵۹ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۴۴۴ یوان چین اعلام شد.

کد خبر 438408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =