بازید وزیر نفت از شرکت پالایش نفت تهران

وزیر نفت از شرکت پالایش نفت تهران بازدید کرد.

به گزارش صدای بورس، پس از بازدید هفته گذشته اوجی از میدان گازی پارس جنوبی(اولین بازدید گازی وزیر نفت)، طی روز جمعه ۱۹شهریورماه سال جاری به همراه مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، ضمن بازدید از شرکت پالایش نفت تهران با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این شرکت دیدار و گفت وگو کرد.

در این بازدید آرمان فر مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و دستاورد های این شرکت، وزیر نفت را در جریان امور جاری قطب نفتی پایتخت قرار داد.

همچنین صادق آبادی مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی توضیحاتی پیرامون ظرفیت ها و دستاوردهای پالایشگاه های کشور، پروژه ها، روند مجامع بورسی و چالش های مربوط به پروژه های جدید پالایشگاه های کشور به وزیر نفت ارائه داد.


بیشتر بخوانید:

اقدامات پالایش تهران برای سلامت کارکنان


اوجی نیز ضمن قدردانی از مجموعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و مجموعه شرکت پالایش نفت تهران بر رعایت الزامات HSE، امنیت نیروی انسانی و تولید بدون حادثه تاکید کرد. وی با اشاره به اهمیت افزایش ظرفیت پالایشی کشور و حرکت به سمت پتروپالایشگاه ها، خواستار حضور سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری جهت ارتقا کمی و کیفی پالایشگاه های کشور شد. ایشان خاطر نشان کرد که دولت چتر حمایتی در این خصوص خواهد داشت.

وزیر نفت ضمن تاکید بر مبارزه با فساد و عزم جدی دولت در این خصوص، اشاره داشت حمایت از معیشت کارکنان صنعت نفت به ویژه قشر پیمانکار و پیگیری وضعیت کارکنان قرارداد مستقیم و پیمانکار از اولویت های کاری می باشد.

اوجی با تاکید بر توجه به اصلاح الگوی مصرف، جهاد اقتصادی و توجه بیش از پیش به ظرفیت ها و قابلیت های شرکت های دانش بنیان در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی، خواستار نگاه ویژه به مقوله مسئولیت های اجتماعی و استمرار تولید کیفی و تداوم تلاش حداکثری برای بالا بردن سطح ذخیره‌سازی‌های سوخت مایع و تامین سوخت زمستانی هم وطنان شد.

شرکت پالایش نفت تهران ۱۳.۵ درصد از ظرفیت پالایشی کشور را در اختیار دارد.

کد خبر 438353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =