فولاد سبزوار هفته آینده در بورس  

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان در نشست خبری خود از عرضه فولاد سبزوار هفته آینده خبر داد.

به گزارش صدای بورس، مسعود سمیعی نژاد، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در بخش صنعت فولاد به کمک دولت آمده‌ایم، گفت: یکی از فعالیت های اصلی شرکت طرح‌های خوب و سیاست‌گذاری‌های عالی بود که در گذشته به علت کسری بودجه ناقص مانده بود.

وی با اعلام اینکه به دنبال سرمایه‌گذاری‌هایی هستیم تا در توسعه موفق باشیم، افزود: هدف دیگر ما تامین اشتغال پایدار در کشور بود و از هرگونه کار بازرگانی خارج شدیم. از دیگر اهداف شرکت می توان به حضور در شرکت های دانش بنیان و استارتاپ‌های صنعتی و معدنی اشاره کرد.

او ادامه داد: چشم انداز شرکت تکمیل طرح‌های نیمه تمام و تامین سرمایه برای سرمایه‌گذاران بوده که توانسته ایم با بهره گیری از نیروی جوان تیم خود را تکمیل کرده و این مهم را به نحو احسن به انجام برسانیم.
وی افزود: در دو حوزه دیگر همچون آب های زیر زمینی سیستان و بلوچستان و انرژی های خورشیدی سرمایه‌گذاری کرده که امید می رود این مهم ادامه داشته باشد. سرمایه‌گذاری‌های ما در مقایسه با سال گذشته ۵۸ درصد رشد داشته و در سال گذشته اپال وارد بورس شد و در بدترین شرایط بازار سرمایه امروز بیش از ۷۰ درصد رشد کرده است و شرکت اپال کانی پارس با سرمایه ۲۰ هزار ریال میلیارد اکنون در بورس است همچنین ۱۵ درصد از سهام این شرکت متعلق به ایمیدرو است..
او با بیان اینکه بخش توسعه فولاد سبزوار از دیگر برنامه های شرکت است، خاطرنشان کرد: هفته آینده فولادسبزوار در بورس عرضه می‌شود.


بیشتر بخوانید:


سمیعی نژاد اعلام کرد: از لحاظ سودآوری هم از سال ۹۷ که تولید داشتیم بالغ بر ۱۰۰ درصد سودآوری ما افزایش یافته است و کلیات محصولات ما در سنگان و فولادسبزوار در بورس عرضه می‌شود. همچنین در حوزه بومی‌سازی اقدامات خوبی داشتیم و نزدیک به ۲۰۰ واحد صنعتی امروزه قطعات صنعتی که از خارج وارد می‌شد را می‌سازند.
مدیر عامل اپال پارسیان گفت: این شرکت جز یکی از هشت طرح فولادی دولت‌های قبل بود و با مشارکت ۸۵ درصدی در جهت تکمیل این طرح اقدام شد؛ همچنین شرکت با ظرفیت ۸۰۰ هزارتن آهن اسفنجی یکی از موفق ترین‌های این بخش است. تمام محصولات در بورس قیمت‌گذاری می‌شود و ۹۰ درصد پرسنل بومی هستند.
وی با تاکید بر اینکه مواد اولیه شرکت وابسته به بازار و دلال نیست، افزود:اپال پارسیان یک ریال تسهیلات بانکی ندارد و در اکثر مصرف کنندگان بومی هستند و فولادسازان زیادی محصولات آن را دریافت میکنند.

او در بخش پایانی سخنان خود گفت:شرکت تمام اعتبارنامه های محیط زیستی را دریافت کرده و از فاضلاب‌های صنعتی مناسبی برخودار است و از لحاظ تامین منابع آبی هیچ مشکلی نداریم.
مدیر عامل اپال پارسیان درخصوص قطعی برق و مشکلاتی که برای تولید به وجود آمده ، گفت:ز تولید سال گذشته فقط دو مورد برق و گاز منجر به توقف کار شد و امیدواریم دیگر مشکلی پیش نیاید.

کد خبر 438261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =