۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
دلار در معالات جهانی بی‌ارزش شد

شاخص دلار در مقایسه با ارزهای مهم دیگر در دنیا ارزش خود را از دست داد و در آستانه خروج از کانال خود قرار گرفت.

به گزارش صدای بورس، شاخص اطمینان فعالان بخش خدمات آمریکا به کمترین سطح دو سال اخیر رسیده و این مساله آن هم پس از اوج گیری تورم، باعث نگرانی فعالان بازار شده است. در ماه جولای، این شاخص به ۵۵.۱۱ واحد رسید که نسبت به ماه قبل ۴.۸ واحد کمتر شده است.

شاخص دلار (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است)

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۰۴ درصد کاهش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۲.۱۳۲ واحد بسته شد. (شاخص دلار معمولا در برابر شش ارز مهم جهانی یا ۱۰ ارز برتر جهانی بیان می شود که شاخص دلار در شاخص ۱۰ ارزی و در بردارنده تغییرات قیمتی دلار مقابل ارزهای: یورو، پوند انگلیس، روپیه هند، دلار استرالیا، دلار کانادا، دلار سنگاپور، فرانک سوییس، رینگت مالزی، ین ژاپن و یوان چین است)

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۰۹۴ دلار اعلام شد.


بیشتر بخوانید:

ارزش دلار همچنان در حال عقب‌نشینی


ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۰۱ درصد افزایش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۸۶ دلار مبادله شد. یورو ۰.۰۵ درصد پایین رفت و با ماندن در کانال ۱.۱۸ به ۱.۱۸۷ دلار رسید.

ارزهای آسیایی

به گزارش ایسنا، در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۰۴ درصد افزایش به ۱۰۹.۶۹۸ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۳۴۰ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۴۵۳ یوان چین اعلام شد.

کد خبر 438075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =