ارزش دلار همچنان در حال عقب‌نشینی

برای چهارمین روز پی در پی ارزش دلار پایین آمد.

به گزارش صدای بورس، آمارهای منتشره توسط وزارت بازرگانی آمریکا حاکی از بهبود نسبی وضعیت اقتصادی این کشور در حوزه تجارت خارجی است.

تا پایان ماه جولای کسری تجاری آمریکا به ۷۰.۱ میلیارد دلار رسیده که این رقم ۴.۳ درصد کمتر از ماه قبلی و ۲.۵ میلیارد دلار کمتر از چیزی است که پیشتر پیش بینی می شد. در این ماه میزان واردات آمریکا با ۱.۲ درصد کاهش نسبت به ماه قبل به ۲۳۶.۳ میلیارد دلار رسیده در حالی که صادرات با افزایش ۱.۳ درصدی، رقم ۲۱۲.۸ میلیارد دلار را به ثبت رسانده است.


بیشتر بخوانید:

ارزش دلار روی دور نزولی


شاخص دلار (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است)

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۲۲ درصد کاهش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۲.۲۲۲ واحد بسته شد. (شاخص دلار معمولا در برابر شش ارز مهم جهانی یا ۱۰ ارز برتر جهانی بیان می شود که شاخص دلار شاخص ۱۰ ارزی و در بردارنده تغییرات قیمتی دلار مقابل ارزهای: یورو، پوند انگلیس، روپیه هند، دلار استرالیا، دلار کانادا، دلار سنگاپور، فرانک سوییس، رینگت مالزی، ین ژاپن و یوان چین است)

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۰۹۳ دلار اعلام شد.

ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۴۲ درصد افزایش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۸۳ دلار مبادله شد. یورو ۰.۲۷ درصد بالا رفت و با ماندن در کانال ۱.۱۸ به ۱.۱۸۷ دلار رسید.

ارزهای آسیایی

به گزارش ایسنا، در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۰۵ درصد کاهش به ۱۰۹.۹۳۴ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۳۵۱ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۴۵۶ یوان چین اعلام شد.

کد خبر 437953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =