مدیر استان مرکزی شرکت بیمه دی معرفی شد

با حکمی از سوی مدیرعامل، محسن جعفری به عنوان مدیر استان مرکزی شرکت بیمه دی منصوب شد.

به گزارش صدای بورس، این مراسم با حضور معاون امور مشتریان و توسعه بازار برگزار و در آن حکم مدیرعامل به سرپرست جدید استان ابلاغ شد.

در بخشی از متن این حکم آمده است: « نظر به تعهد، تخصص و بررسی توانمندی های جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست مدیریت استان مرکزی منصوب می شوید. لازم است با توکل بر ایزد منان و در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و برنامه ریزی دقیق و بهره گیری از توان کارشناسی، تمامی مساعی خود را جهت پیشبرد امور محوله در راستای تحقق اهداف و رعایت اصول تبیین شده شرکت شامل "سلامت"، "حرفه ای گری" و "انسجام سازمانی" به کار گیرید.»


بیشتر بخوانید:

آغاز به کار کمپین بیمه شخص واحد بیمه دی


حسن قلندری معاون امور مشتریان و توسعه بازار نیز با اشاره به لزوم چابک سازی فرآیندها اظهار داشت، تمامی فرایندهای شرکت توسط مدیریت های ذیربط به طور دائمی در حال بازنگری و پایش هستند تا بتوانیم به اهداف و برنامه های شرکت روز به روز نزدیک تر شودیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه دی، همچنین در این مراسم، ساختمان جدید مدیریت استان مرکزی با هدف یکپارچه سازی هویت بصری و تکریم مشتریان بازگشایی شد و هموطنان محترم در این استان می توانند خدمات حضوری خود را در نشانی جدید این مدیریت دریافت کنند.

کد خبر 438001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =