۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
وزیر نفت مشخص شد!

مهدی دوستی به عنوان گزینه تصدی وزارت نفت به مجلس معرفی خواهد شد.

به گزارش صدای بورس، سوابق کاری مهدی دوستی بیشتر کار اجرایی در صنعت نفت از جمله در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) و پروژه‌های نفت و گاز، پایانه صادراتی ماهشهر و پالایشگاه ستاره خلیج فارس بوده است.

دوستی در سن پایین مدیر پالایشگاه ستاره خلیج‌ فارس شد و میان هواداران او با بیژن زنگنه هم بحثی بالا گرفت که «جوانان انقلابی پالایشگاه داخلی می‌سازند، بیژن زنگنه واردات بنزین را شش برابر کرده است».

دوستی سابقه همکاری نزدیک با سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در پروژه های سازندگی به ویژه نفتی را نیز دارد.


بیشتر بخوانید:


دوستی با ۴۱ سال سن از مصادیق بارز دولت جوان و انقلابی مدنظر مقام معظم رهبری ست و باید دید جوان‌ و انقلابی‌بودن و نفتی‌بودن تا چه حد به کار وی در وزارت نفت خواهد آمد.

با توجه به سوابق دوستی، وی مشکلی در اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی نخواهد داشت و از هم اکنون باید وی را وزیر نفت دانست.

اما قطعی شدن حضور مهدی دوستی در مسند وزارت نفت، آن هم در شرایطی که این پست در میان برخی جریانات اصولگرا، مدعیان و دوستداران بسیار و البته پرادعایی را داشت؛ نشان از رویکرد ابراهیم رئیسی در تحقق شعارش در “شایسته گزینی” و تشکیل دولت فراجناحی است که می تواند کشور را از شرایط فعلی خارج کند.

منبع: اقتصاد سالم

کد خبر 436363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مامور IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 1
    انسان متینی به نظر میرسند امیدوارم در باطن نیز این جور باشند
  • ارش IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    زنگنه صنعت نفت بخصوص نسل جوان را نابود کرد
  • بهنام IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    مدرک تحصیلی چی نکنه مهم نیست همون شش کلاس کافیه
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    هیچ کس از توسعه ایران ناراحت نمی شود یه غیر دشمن! ولی با توجه اوردن نظامی در سیاست (جایی که امام ره خیلی تاکید می کرد)،نیز عدم توجه به شفافیت ،نمی توان توسعه ای برای کشور در نظر گرفت،خدا کنه این نباشه،اقای رییسی امده باشه اصلاحات درست و حسابی اجرا کنه!
  • 123@yahoo.com US ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    آمدی جانم بقربانت ولی حالا چرا؟