" اپرداز" سود ۴۵ تومانی ساخت/ رشد ۲ برابری ای پی‌اس

مجمع شرکت آتیه داده‌پرداز با حضور بیش از ۵۱ درصدی سهامداران برگزار شد که با تصویب اعضای مجمع به ازای هر سهم ۴۵ تومان سود تعلق گرفت.

به‌گزارش صدای بورس؛با حضور بیش از ۵۱ درصدی سهامداران شرکت آتیه داده‌پرداز، مجمع این شرکت برگزار شد که در آن با موافقت تعداد زیادی از سهامداران به هر سهم ۴۵ تومان سود تعلق گرفت.

در این مجمع ،امیدجلیلوند رئیس هیئت مدیره شرکت آتیه داده‌پرداز با اشاره به اینکه میزان ای‌پی‌اس شرکت نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده است،گفت: افزایش سرمایه شرکت در سال ۱۳۹۸ حدود ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است که در سال ۱۴۰۰ مقرر شده است از محل سود انباشته، افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی داشته باشیم.


بیشتر بخوانید:
«اپرداز» به روند کاهشی ادامه می‌دهد


وی با بیان اینکه با تصویب اعضای مجمع بازرس اصلی شرکت موسسه حسابرسی کاربرد تحقیق و موسسه حسابرسی حافظ پیشگام به عنوان عضو علی و البدل حسابرسی معرفی شد،گفت: پرداخت حق‌الزحمه حسابرس در اختیار هیئت مدیره و حق حضور ماهانه هیئت مدیره ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تصویب شد.

در این مجمع روزنامه دنیای اقتصاد با رای اکثریت اعضا به عنوان روزنامه کثیرالانتشار مورد تایید اعضای حاضر در مجمع قرار گرفت.

رئیس هیئت مدیره شرکت آتیه داده‌پرداز در پاسخ به پرسش یکی از سهامداران مبنی بر افت شدید ارزش سهم شرکت گفت: در خصوص وضعیت ارزش سهام باید به این نکته مهم اشاره کنم که از مرداد سال گذشته تاکنون، بازار سرمایه با افت سنگینی مواجه شده است ولی شرکت آتیه‌داده‌پرداز جزو شرکت‌هایی بوده که ارزش سهم خود را در حد متوسط روبه بالا در شرایط نزولی بورس حفظ کرده است.

جلیلوند افزود: شرکت در فروش محصولات خود در ۳ ماهه گذشته رشد مناسبی داشته و کاهش ارزش سهم در حد نرمال بوده است.بازارگردان ما حدود ۷ درصد از سهم شرکت را دارد و روزی نیست که بازارگردان ما درگیر بازار سرمایه نباشد.

همراهان صدای بورس، شما می‌توانید نظرات خود درباره "عملکرد مدیران و روند سهم شرکت آتیه‌ داده پرداز" را به صورت کامنت ذیل همین مطلب بنویسید.

کد خبر 435984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =