صعود و نزول سه نماد از پتروشیمی

تحلیل تکنیکال سه نماد «زاگرس»، «شخارک» و «شفن» منتشر شد.

به گزارش صدای بورس نماد «زاگرس» که در روزهای اخیر با برخورد به محدوده مقاومتی ۲۲۳.۰۰۰‌ریال(خط روند شماره ۱) برگشت خورد و هم‌اکنون در محدوده ۲۰۵.۰۰۰ـ۲۰۰.۰۰۰‌ریال در نوسان است.

انتظار می‌رود در صورت برگشت از حمایت ۲۰۰.۰۰۰‌ریال‌، مقاومت‌های‌مهم ‌پیش‌روی‌ سهم در محدوده ‌۲۱۲.۰۰۰ریال‌ و ‌۲۳۰.۰۰۰ریال ‌قرار داشته‌باشد.‌ حمایت‌مهم زاگرس ‌در۱۹۲.۰۰۰‌ریال خواهد بود.

صعود و نزول سه نماد از پتروشیمی

نماد «شخارک» با قرارگرفتن در محدوده ۵۰/۵۰۰ریال در حال نوسان است و باتوجه به موقعیت نماد در اندیکاتور RSI که نشان دهنده ی اشباع خرید در سهم است، وارد شدن به آن با ریسک بالایی همراه است.

در صورت شروع روند نزولی حمایت اول سهم محدوده ی ۴۵/۲۹۲ریال بوده و در صورت ادامه روند صعودی مقاومت اول نماد محدوده ۵۵/۶۰۵ریال خواهد بود. ارزش کنونی بازار سهم با تیر ماه ۱۳۹۹ برابری می کند.

صعود و نزول سه نماد از پتروشیمی

سهم «شفن» در حال پولبک به سقف ۲۸۴.۲۲۰ ریال بوده و در صورت برگشت از این محدوده، اهداف بعدی در قیمت‌های ۳۷۱.۵۰۰ ریال و ۴۹۲.۷۰۰ ریال واقع هستند.

در صورت شکست محدوده ۲۸۴.۰۰۰ ریال، حمایت‌های پیش رو در محدوده خطوط روند ۱ و ۲ هستند. ارزش بازار سهم معادل ارزش بازار آن در تیر ماه ۱۳۹۹ است.

صعود و نزول سه نماد از پتروشیمی

منبع: گروه مالی دانایان / ستاره دابوئی

کد خبر 435844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =