آخرین قیمت طلا و سکه امروز (۸ تیر ۰۰) / طلای جهانی ۱۰ دلار ارزان‌تر و سکه تمام ۱۳۰ هزار تومان گرانتر

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز با افزایش قیمت ۱۰ هزار تومانی با قیمت یک میلیون و ۷۲ هزار تومان معامله شد.

به گزارش صدای بورس، امروز ۸ تیر ۱۴۰۰ سکه امامی (طرح جدید) با افزایش ۱۳۰هزار تومانی، با قیمت ۱۰ میلیون و ۸۶۵ هزار تومان معامله شد.

به گزارش اتحادیه طلا و جواهر قیمت سکه تمام بهار آزادی( طرح قدیم)‌، با افزایش قیمت یک صد هزار تومانی ، ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، نیم سکه با افزایش قیمت ۵۰ هزار تومانی با قیمت ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع سکه با افزایش ۵۰ هزار تومانی با قیمت ۳ میلیون و ۷۵۰هزار تومان و سکه یک گرمی با قیمت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

آخرین قیمت طلای ۱۸ عیار

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز با افزایش قیمت ۱۰ هزار تومانی با قیمت یک میلیون و ۷۲ هزار تومان معامله شد.هر انس طلای جهانی دیروز با کاهش ۱۰ دلاری، با قیمت یک هزار و ۷۷۴ دلار معامله شد.


بیشتر بخوانید:


دیروز ۷تیر ۱۴۰۰ سکه امامی (طرح جدید) با افزایش ۱۶۰هزار تومانی، با قیمت ۱۰ میلیون و ۷۳۵ هزار تومان معامله شد. قیمت سکه تمام بهار آزادی( طرح قدیم)‌، ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۷۰۰هزار تومان و سکه یک گرمی با قیمت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

آخرین قیمت طلای ۱۸ عیار

هر گرم طلای ۱۸ عیار دیروز با افزایش قیمت ۱۳ هزار تومانی با قیمت یک میلیون و ۶۲ هزار تومان معامله شد.هر انس طلای جهانی امروز با افزایش ۲ دلاری، با قیمت یک هزار و ۷۸۴ دلار معامله شد.

کد خبر 434898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =