بورس قلک دولت سیزدهم نیست/صندوق تثبیت و توسعه ملی حامی بازار سرمایه خواهند شد

رئیسی در نشست خبری گفت: بورس قلک دولت سیزدهم نیست و برای حمایت از سهام‌های خرد صندوق تثبیت و توسعه ملی را برای حمایت از بازار سرمایه فعال خواهیم کرد.

به گزارش صدای بورس؛ رئیسی در پاسخ به پرسشی مبنی بر راهکارهای جبران زیان سهامداران گفت: ما اعتماد را به مردم در بازار سرمایه برمی‌گردانیم . دولت سیزدهم بورس را قلهک خود نمی داند و حتما تلاش می کنیم نسبت به سهام خرد تضمین های لازم و سازو کارهای نظارتی در بورس فعال کند.

وی افزود: صندوق توسعه و تثبیت از ایجاد تکانه در بورس پیشگیری خواهد کرد و عمق دادن به سهام بورس را بیشتر خواهیم کرد. شرایط ورورد شرکت‌هایی که پشت در بورس هستند را برای حضور در بازار سرمایه تسهیل خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: اولین اقدامات دولت سیزدهم مساله توجه به وضعیت اشتغال و مسکن مردم است. برجام را باید کشورهای اروپایی و آمریکایی اجرا می کردند ، برجام را آمریکایی نقض کردند و اروپایی ها تعهد خود را اجرا نکردند و مطالبه ملت ایران این است که به تعهدات خود عمل کنید و مردم خواسته دارند که احقاق حقشان شود.


بیشتر بخوانید:

رئیس جمهور سیزدهم تصریح کرد: شعار رفع موانع تولید و رونق تولید و مدیریت نقدینگی را اولویت کار خود قرار خواهیم داد. نقدینگی را به سوی تولید سراریز می‌کنیم. در حال حاضر هم تولیدکننده و هم کارآفرین اعتراض دارند؛ ما تولید را پرچاذبه خواهیم کرد و اقدامات اقتصادی بی مولد را بی جاذبه خواهیم کرد. دولت حتما برای رونق تولید برنامه دارد و ایجاد جذابیت برای تولید کاهش مالیات از ۲۵ به ۱۰ درصد و در مقابل آن سوداگرای در مسکن و خودرو را کاهش خواهیم داد تا شاهد اجرای عدالت مالیاتی در کشور باشیم.

کد خبر 434537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    0 0
    اگر مسلمان نیستید حداقل آزاده باشید به مردم رحم کنید مگه مارو به گروگان گرفتید
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    0 0
    در هر صورت دولت همیشه دست تو جیب ملت کرده
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    0 0
    واقعا حق این مردم خوردن نداره همه رو بیچاره کردید