سیاست خارجی از برجام شروع نمی‌شود و به برجام هم ختم نخواهد شد/شرایط اقتصادی و معیشت مردم را به مذاکرت برجام گره نمی زنیم

ابراهیم رئیسی در نشست خبری خود به موضوع سیاست خارجی و رویه دولت خود در این خصوص پاسخ داد.

به گزارش صدای بورس؛ سید ابراهیم رئیسی گفت: دولت بنده یک نظام اداری سالم و قانون مدارانه را توسط نیروهای انقلابی در کشور برقرار خواهد کرد تا به ایجاد فسادهای گسترده در کشور پایان دهد.

وی افزود: با وجود زحمات دولت‌های گذشته و تلاش‌هایی که شده در برخی از حوزه‌ها کشور به جایگاه عالی رسیده و در برخی از حوزه‌ها به دلیل کم توجهی و سوءمدیریت عقب ماندگی داشته ایم. دولت من محور تحول اجرای عدالت بر بستر گام دوم انقلاب اسلامی است.

رئیسی گفت: اجرای قانون اساسی جمهوری اسلامی همراه با اجرای سیاست‌های نظام در دولت عملیاتی خواهد شد. دولت سیزدهم برنامه توسعه هفتم را با همکاری مجمع و مجلس دنبال خواهد کرد و امید داریم اقدامات دولت سیزدهم اعتماد دوباره را به جوانان عزیز برگرداند. دولت بنده به یک جناح خاص تعلق ندارد و مدیران آن دغدغه انقلاب و رفع معیشت دارند.

رئیس جمهور منتخب ملت ایران تصریح کرد: سیاست خارجی دولت ما از برجام شروع نمی‌شود و به برجام هم ختم نخواهد شد. ایجاد تعادل در مذاکرات برجامی اهمیت دارد. شرایط اقتصادی و معیشت مردم را به مذاکرت برجام گره نمی زنیم و در راستای رفع محدودیت‌ها و راستایی آزمایی مساله ارتباطات را دنبال خواهیم کرد.

کد خبر 434534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    0 0
    به امید بهبودی وضعیت اقتصادی و روابط بین المللی کشور
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    0 0
    امیدواریم که واقعا همین باشه و به وضعیت معیشت مردم رسیدگی بشه که واقعا مردم در تنگنا هستند
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    0 0
    احیای برجام برای بهبود شریط اقتصادی این چیزیه که مردم از رییس جمهور اینده میخوان