طلا و سکه دوباره اوج گرفت

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: امروز هر قطعه سکه با افزایش قیمت مواجه شده و مجدد وارد کانال ۹ میلیون تومانی شده است.

به گزارش صدای بورس، ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: امروز قیمت هر قطعه سکه طرح جدید نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته حدود ۳۰۰ هزار تومان افزایش داشت و با نرخ ۹ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

محمدولی ادامه داد: امروز بر خلاف دو هفته گذشته شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه بودیم به طوری که هر قطعه سکه مجددا به کانال ۹ میلیون تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار به کانال ۹۰۰ هزار تومانی وارد شد.

وی بیان کرد: نرخ دلار در بازارهای داخلی کشور تقریبا مهم‌ترین اهرم تعیین قیمت طلا و سکه در کشور است، اما امروز شاهد افزایش چندانی در بازار دلار نبودیم و  نرخ اونس جهانی به عنوان یک اهرم دیگر افزایش پیدا کرده است همچنین بازار طلا و سکه امروز پس از حدود یک ماه بازگشایی شده است و این امر می تواند در قیمت ها تاثیر گذار باشد.


بیشتر بخوانید:

کارگزار ناظر کیست؟ ۰ تا ۱۰۰ وظایف + تغییر کارگزار ناظر


محمدولی ادامه داد: از همه همکاران و اعضای محترم صنف طلا، جواهر، نقره و سکه تهران خواهشمندم پس از بازگشایی این بازار با رعایت دقیق و کامل دستورالعمل های بهداشتی در مسیر کاهش تلفات و مبتلایان بیماری کرونا گام برداشته تا این بیماری هرچه زودتر با همت مردم و دولت کنترل شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران تصریح کرد: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۳۷ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۹ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان، طرح قدیم ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون تومان در بازارهای داخلی معامله شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 432696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =