طلا امروز چند؟/ ربع سکه امروز ۲۰۰ هزار تومان ارزان شد

سکه امامی با ۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز به ۹ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید.

به گزارش صدای بورس؛ هر گرم طلای ۱۸ عیار با یک هزار تومان کاهش با قیمت  ۹۵۰ هزار  تومان معامله شد.

امروز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ قیمت سکه امامی با ۵ هزار تومان افزایش به ۹ میلیون و ۶۰۵ هزار تومان رسید.  بر اساس گزارش اتحادیه طلا و جواهر سکه بهار ( طرح قدیم) با ۱۰۰هزار تومان کاهش ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، نیم سکه  ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه با ۲۰۰ هزار تومان کاهش، ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و  ۸۵۰ هزار تومان معامله شد. 

کاهش ۴۰۰ هزار تومانی سکه در ۲ روز

اتحادیه طلا و جواهر تحولات طلا و سکه روز ۱۲ اردیبهشت را به شرح زیراعلام کرد:  سکه بهار ( طرح قدیم) با ۲۰۰ هزار تومان کاهش ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه  ۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و  ۹۰۰ هزار تومان معامله شد و به این ترتیب سکه تمام بهار آزادی در طول ۲ روز ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد.

۱۱ اردیبهشت سکه ۲۰۰ هزار تومان ارزان شد

 شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ قیمت سکه امامی به ۹ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸  عیار ۹۸۷ هزار  تومان بود.

بر اساس گزارش اتحادیه طلا و جواهر سکه بهار ( طرح قدیم) ۹ میلیون و ۷۰۰هزار تومان، نیم سکه  ۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۵۱  هزار تومان معامله شد. 

قیمت جهانی طلا 

هر انس طلای جهانی امروز دوشنبه 13 اردیبهشت  با 10 دلار افزایش با قیمت یک هزار و 780 دلار معامله شد. دیروز انس جهانی  یک هزار و 770 دلار و  ۱۱  اردیبشهت ۱۴۰۰ (۱ می ۲۰۲۱) یک هزار و ۷۷۰ دلار معامله شد که نسبت به پنج شنبه ۱۰ اردیبهشت۱۱ دلار کاهش را تجربه کرد.

این کاهش ۱۱ دلاری در حالی است که هر انس طلای جهانی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ نیز نسبت به روز قبل با ۱۳ دلار کاهش تا یک هزار و  ۷۴۶ دلار کاهش یافت.


بیشتر بخوانید:
کاهش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها بورس را تکان می‌دهد؟
کاهش ۲۳۰ هزار تومانی سکه طرح جدید/ طلا در مرز ۹۵۰ هزار تومان


کد خبر 432475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =