شتاب‌دهنده شتابان وارد میدان عمل می‌شود

شتاب دهنده صدر فردا اولین مجمع عمومی سالیانه خود را با حضور کلیه سهامداران برگزار کرد. در این جلسه پس از قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانونی، کمالی مدیرعامل شتاب دهنده صدر فردا به تشریح عملکرد شتاب دهنده پرداخت.

به گزارش صدای بورس، اولین مجمع عمومی سالیانه این شتاب دهنده با حضور کلیه سهامداران برگزار شد، این مجمع عمومی سالیانه اولین مجمع عمومی برگزار شده در میان شرکت‌های تابعه هلدینگ صدرتامین و همچنین خانواده بزرگ شرکت‌های تابعه شستا بود.

بنابر این گزارش پس از قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانونی، هادی کمالی مدیرعامل شتاب دهنده دانش بنیان صدر فردا به نمایندگی از اعضای هیات مدیره به تشریح عملکرد شتاب دهنده پرداخت.

کمالی به برنامه های شتاب دهنده برای حضور مؤثر در حوزه بومی سازی و رفع نیازهای فناورانه شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ صدر تأمین اشاره کرد و گفت: "توسعه کسب و کارهای نوین در زنجیره ارزش شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ صدر تأمین و همچنین ارتقای فناوری و توسعه محصول با هدف خلق ارزش رسالت اصلی شتاب دهنده صدر فردا است."

مدیرعامل شتاب دهنده صدر فردا از تشکیل هسته های هوشمند سازی، عارضه یابی و هسته مهندسی و ساخت در شتاب دهنده خبر داد که مأموریت اصلی این هسته ها کمک به استقرار سامانه های مدرن در شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ صدر تأمین است. کمالی از برگزاری رویدادهای متعدد در سال ۱۴۰۰ برای جذب طرحهای نوآورانه خبر داد.


بیشتر بخوانید:

ارزش روز سهام عدالت امروز اول اردیبهشت ۱۴۰۰


در ادامه کمالی به این نکته اشاره کرد که در طول ۸ ماه فعالیت شتاب دهنده، ۲۸ طرح نوآورانه در بخش معدن و صنایع معدنی در شتاب دهنده پذیرش شده اند که از بین آنها ۵ طرح، پس از طی مراحل شتاب دهی آماده جذب سرمایه هستند.

وی ابراز امیدواری کرد در سال ۱۴۰۰ سرمایه مورد نیاز برای تجاری سازی طرح های نوآورانه جذب شده و کسب و کارهای جدیدی که عمدتا دانش بنیان هستند به فهرست شرکت‌های فعال بخش معدن و صنایع معدنی اضافه شود.

در پایان جلسه کمالی ضمن تقدیر از مدیرعامل و هیأت مدیره هلدینگ صدر تأمین در همراهی با رویکرد نوآوری محور شتاب دهنده دانش بنیان صدر فردا، از نتایج قابل قبول شتاب دهنده خبر داد.

شتاب دهنده صدر فردا به عنوان پلتفرم توسعه نوآوری محور موفق به اخذ مجوز دانش بنیانی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شده است.

منبع: روابط عمومی شتاب دهنده دانش بنیان صدرفردا

کد خبر 431914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =