تجمع سهامداران در اعتراض به مسئولین

در حالی ریزش ۸ ماهه بازار سهام و وضعیت بغرنج بورس همچنان ادامه دارد که امروز سهامداران در تهران، مشهد و اصفهان با تجمع اعتراضی به مسئولین ، حقوقی ها و صدا و سیما، اعتراض کردند.

به گزارش صدای بورس، در حالی ریزش چندین ماهه قیمت سهام و شاخص بورس همچنان ادامه دارد و خبری از توقف این سیر نزولی و حمایت عملی دولت از بورس نیست که سهامداران در ادامه اعتراض به وضعیت حاکم بر بازار سرمایه و بعد از تجمع چند روز پیش در مقابل مجلس و ساختمان بورس تهران ، امروز هم اقدام به اعتراض کردند.

براساس این گزارش، سهامداران تهرانی، مشهدی و اصفهانی امروز در مقابل بورس منطقه ای تجمع کرده و نسبت به بی تفاوتی مسئولین برای 8 ماه ریزش و زیان سنگین و عدم مبارزه با متخلفان و مفسدان اعتراض کردند . حتی بخش خبری 20:30 صدا و سیما به دلیل عدم پوشش صدای اعتراض سهامداران را مورد عنایت قرار دادند.


بیشتر بخوانید:

دلیل افزایش قیمت ها در بازار مسکن چیست/ بورس کالا مقصر است؟


در تجمع اعتراضی سهامداران اصفهان در مقابل تالار منطقه ایی هم نسبت به وضعیت نامطلوب بازار سرمایه، عدم رسیدگی مسئولین ، دادن وعده های تو خالی و عدم مبارزه با حقوقی های متخلف ، شعارهای مانند "حقوقی حیا کن بازار را رها کن" و  "مسئول بی لیاقت کجایی؟" داده شد .

سهامداران معترض پایتخت هم با حضور در مقابل ساختمان شرکت بورس ، خیابان سعادت آباد را با نشستن و سر دادن شعار ، بستند.

در این میان، اقدامات اخیر سازمان بورس در مواردی چون افزایش دامنه نوسان به مثبت 6 و منفی 3 ، هم فایده ایی به حال وخیم بازار نداشته است .

منبع: بورس پرس

کد خبر 431913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • safa IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    0 0
    خدا لعنت کن این دولت و مسئولین رو. انشالله کرونا بگیرند و خفه شوند.