«پالایش» با رنگ سرخ هفته را آغاز کرد

صندوق پالایشی یکم، با نماد «پالایش» اولین روز معاملاتی هفته را با رنگ سرخ به پایان رساند و با ۳.۰۹ درصد کاهش قیمت نسبت به روز چهارشنبه به قیمت پایانی ۸۰۴۲۰ ریال رسید.

به گزارش صدای بورس،  صندوق پالایشی یکم نخستین روز معاملاتی هفته را با کاهش ۳.۰۹ درصدی قیمت نسبت به آخرین روز معاملاتی به پایان رساند. پالایش صبح امروز را با قیمت  ۸۲۱۱۰ ریال آغاز کرد اما در نهایت قیمت ۸۱۴۱۰ ریال را به عنوان آخرین معامله به ثبت رساند.

ارزش بسته ۳۰۰ واحدی صندوق پالایش به  ۲۰۲۳۲۰۰۰ ریال و بسته ۵۰۰ واحدی به  ۳۳۷۲۰۲۲۰ ریال رسید.

در مجموع ۴۵ میلیون سهم با ارزش  ۳ هزار میلیارد ریال معامله شد که سهامداران حقیقی تقریبا بیش از ۹۸ درصد از معاملات را در سمت خرید و ۹۹.۷ درصد در سمت فروش را به خود اختصاص دادند و موجب خروج  ۵ میلیارد تومان پول حقیقی از نماد «پالایش» شد.

کد خبر 429696

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • روی خوش امروز پالایش به سهامداران

    روی خوش امروز پالایش به سهامداران

    صندوق پالایشی یکم روز خوشی را سپری کرد و با افزایش ۵.۴۲ درصدی، برابر با ۳ هزار و ۹۰۰ ریال با قیمت پایانی ۷۵ هزار و ۸۴۰ ریال بسته شد.

  • «پالایش» با رنگ سرخ ۱۴۰۰ را آغاز کرد

    «پالایش» با رنگ سرخ ۱۴۰۰ را آغاز کرد

    صندوق پالایشی یکم، با نماد «پالایش» اولین روز معاملاتی خود را در سال ۱۴۰۰ با رنگ سرخ به پایان رساند و با ۲.۵۹ درصد کاهش قیمت نسبت به روز آخرین روز معاملاتی به قیمت پایانی ۸۳۵۰۲ ریال رسید.

  • پالایش سرخ رنگ هفته را تمام کرد

    پالایش سرخ رنگ هفته را تمام کرد

    صندوق پالایشی یکم، با نماد «پالایش» آخرین روز معاملاتی هفته را با رنگ سرخ به پایان رساند و با ۱.۵۱ درصد کاهش قیمت نسبت به روز سه شنبه به قیمت پایانی ۸۰۳۴۰ ریال رسید.

  • اولین روز سبز پالایش در ۱۴۰۰ رقم خورد

    اولین روز سبز پالایش در ۱۴۰۰ رقم خورد

    صندوق پالایشی یکم، با نماد «پالایش» چهارمین روز معاملاتی هفته را با رنگ سبز به پایان رساند و با ۰.۱۶ درصد افزایش قیمت نسبت به روز یکشنبه به قیمت پایانی ۸۱۵۷۰ریال رسید.

  • «پالایش» در مسیر کاهش

    «پالایش» در مسیر کاهش

    صندوق پالایشی یکم، با نماد «پالایش» نخستین روز معاملاتی هفته را با رنگ سرخ به پایان رساند و با ۳.۴۱ درصد کاهش قیمت نسبت به روز چهارشنبه به قیمت پایانی ۷۷۶۰۰ ریال رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =