سهامداران «پالایش» دوباره ضرر کردند

صندوق پالایشی یکم، با نماد «پالایش» سومین روز معاملاتی هفته را با رنگ سرخ به پایان رساند و با ۳.۳۳ درصد کاهش قیمت نسبت به روز یک‌شنبه به قیمت پایانی ۹۶۰۵۰ ریال رسید.

به گزارش صدای بورس، صندوق پالایشی یکم سومین روز معاملاتی هفته را با کاهش 3.33 درصدی قیمت نسبت به آخرین روز معاملاتی به پایان رساند. پالایش صبح امروز را با قیمت  ۹۵۸۰۰ ریال آغاز کرد و در ساعت ۹:۳۰ با رشد قیمت در دادوستد به قیمت ۹۸۲۰۰ معامله شد اما در نهایت قیمت ۹۵۳۹۰ ریال را به عنوان آخرین معامله به ثبت رساند.

ارزش بسته ۳۰۰ واحدی صندوق پالایش به  ۲۲۸۴۴۰۰۰ ریال و بسته ۵۰۰ واحدی به  ۳۸۰۷۳۰۰۰ ریال رسید.

در مجموع ۷۵ میلیون سهم با ارزش  ۷ هزار میلیارد ریال معامله شد که سهامداران حقیقی تقریبا بیش از ۹۹ درصد از معاملات را چه در سمت خرید و چه در سمت فروش به خود اختصاص دادند و موجب خروج  ۴۵۲ میلیون تومان پول حقیقی از نماد «پالایش» شد.

کد خبر 428502

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • پالایش به  ۶۹ هزار و ۹۰ ریال رسید

    با کاهش ۳.۶۸ درصدی قیمت

    پالایش به ۶۹ هزار و ۹۰ ریال رسید

    صندوق پالایشی یکم دومین روز معاملاتی هفته را با کاهش ۳.۶۸ درصدی قیمت نسبت به روزهای گذشته به پایان رساند.

  • «پالایش» در مسیر کاهش

    «پالایش» در مسیر کاهش

    صندوق پالایشی یکم، با نماد «پالایش» نخستین روز معاملاتی هفته را با رنگ سرخ به پایان رساند و با ۳.۴۱ درصد کاهش قیمت نسبت به روز چهارشنبه به قیمت پایانی ۷۷۶۰۰ ریال رسید.

  • «پالایش» با رنگ سرخ ۱۴۰۰ را آغاز کرد

    «پالایش» با رنگ سرخ ۱۴۰۰ را آغاز کرد

    صندوق پالایشی یکم، با نماد «پالایش» اولین روز معاملاتی خود را در سال ۱۴۰۰ با رنگ سرخ به پایان رساند و با ۲.۵۹ درصد کاهش قیمت نسبت به روز آخرین روز معاملاتی به قیمت پایانی ۸۳۵۰۲ ریال رسید.

  • پالایش سرخ رنگ هفته را تمام کرد

    پالایش سرخ رنگ هفته را تمام کرد

    صندوق پالایشی یکم، با نماد «پالایش» آخرین روز معاملاتی هفته را با رنگ سرخ به پایان رساند و با ۱.۵۱ درصد کاهش قیمت نسبت به روز سه شنبه به قیمت پایانی ۸۰۳۴۰ ریال رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =