۳۰ هزار واحد مسکن مهر تحویل داده می‌شود

وزیر راه وشهرسازی گفت: به مناسبت دهه فجر ۳۰ هزار واحد مسکن مهر تحویل می‌شود.

به گزارش صدای بورس، اسلامی در حاشیه نشست دولت با اشاره به اینکه مردم انتظار دارند با سیاستگذاری درست، رویه‌ای در کشور پایه‌گذاری شود که آرامش در حوزه بازار مسکن اتفاق بیفتد، افزود: باتوجه به تعهدات دولت نسبت به اتمام مسکن مهر، با اقدامات انجام شده بیش از ۳۰۰ هزار واحد مسکونی در این دوره به مردم تحویل داده شده و سی هزار مسکن مهر دیگر نیز در دهه فجر تحویل هموطنان می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود ۳۹ هزار واحد دیگر در حال تکمیل است که بزودی، تحویل مردم می‌شود و پرونده مسکن مهر بسته خواهد شد.

اسلامی با اشاره به برخی پرونده‌های دادگاهی مسکن مهر، گفت: این پرونده‌ها ارتباط حقوقی و قراردادی با وزرات راه ندارند.

وزیر راه همچنین افزود:طی ۳ هفته آینده حدود ۵۰۰ پروژه عمرانی و زیربنایی و حوزه بافت‌های فرسوده و عمران و مسکن در کشور افتتاح خواهد شد، حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان ارزش این پروژه‌ها است که مهمترین آن آزادراه جنوبی تهران - البرز است.

وی این پروژه را یکی از پروژه‌های بزرگ و موثر و با کیفیت در بحث محیط زیست و صرفه‌جویی در زمان و مصرف سوخت خواند و گفت: این آزاد راه، آبیک و چرم شهر را به یکدیگر وصل می‌کند و گره‌گشایی بزرگی برای مردمی است که از اتوبان تهران-کرج-قزوین استفاده می‌کنند.

اسلامی در ادامه گفت: به زودی، حدود ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه هم برای تسهیل‌گری در زندگی مردم، به‌خصوص در استان‌های پرترافیک افتتاح خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین افزود: شرکت‌های هوایی مسافری با همت و تلاش، به طور مرتب نسبت به افزایش تعداد هواپیما اقدام کردند و با کمک ظرفیت‌های داخلی، امروز ناوگان هوایی رشد قابل مقایسه‌ای نسبت به سال گذشته داشته است که در شرایط کرونا و تحریم نیز این روند ادامه دارد.

اسلامی در خصوص تغییر مسیر هواپیمایی ترکیش هم گفت: خلبان خطایی نکرده، ولی می‌توانست فرود بیاید، زیرا همه سامانه‌ها فعال بوده است.

وزیر راه با بیان اینکه دید خلبان حدود ۵ هزار متر بوده و می‌توانست به رغم بارندگی فرود آید، گفت: براساس قوانین فرودگاه، جایگزین اول اصفهان و فرودگاه دوم باکو بوده که خلبان تصمیم گرفته در فرودگاه باکو فرود آید.

وی افزود: مطالبی که در فضای مجازی پخش شده و مسائل بی‌ربطی که به این موضوع وصل شده کذب است و مورد تایید نیست.

منبع:‌ خبرگزاری صداوسیما

کد خبر 427807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =